    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przekrecanie licznikow
    Date: Tue, 25 Aug 2009 09:48:51 +0200

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h704oe$363$4@news.onet.pl...
    > ma też umowę, którą może odpowiednio skonstruować, żeby zadziałała w razie
    > jakbyco. jak sprzedający nie podpisze, ma coś na sumieniu.
    > niestety, często bywa tak, że się kupuje a potem tylko psioczy, zamiast
    > coś w tem kierunku wykonać. prawnie.

    Niby ma umowę. Tylko to bardziej sprawa ambicjonalna. To jest tak, jak byś
    się publicznie przyznał, że jakiś handlarzyna nikczemnego wzrostu Cię
    wydymał. Czyli, że Ty nie znasz się na motoryzacji a on się zna. Rozumiesz?
    Cierpi ego. Wtedy każdy cierpi w ciszy. A dla znajomych jest bajka w stylu:
    wiesz silnik może zajeżdżony, ale kupowałem głownie dla blachy, no wziąłem
    go jak za darmo, silniczek się wsadzi drugi i będzie git. Mówi to i płacze w
    duchu. Powiem Ci szczerze, że nigdy nie słyszałem, żeby ktoś z moich
    znajomych, ani ja sam podważał umowę kupna-sprzedaży ze względu na zły stan
    techniczny pojazdu.

    --
    Grzybol