  • 1. Data: 2009-10-31 07:36:25
    Temat: kontakty na karcie sim
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Ile maksymalnie można zmieścić kontaktów na karcie sim ?

  • 2. Data: 2009-10-31 07:36:54
    Temat: Re: kontakty na karcie sim
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Ile maksymalnie można zmieścić kontaktów na karcie sim ?

    250 na nowych

    jk

  • 3. Data: 2009-10-31 07:50:48
    Od: yanton <y...@i...pl>

    coolina pisze:

    > 250 na nowych

    Dzięki.

  • 4. Data: 2009-10-31 08:33:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 08:50:48 +0100, yanton napisał(a):

    > Dzięki.

    No na mojej karcie SIM wchodzi 500 kontaktów, każdy to 2 numery i email.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-10-31 08:40:28
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

    > 250 na nowych

    Swoją drogą może czas to zmienić, tyle miejsca się marnuje. Brakuje
    normalnej książki adresowej, terminarza, notatnika, jakiś usług operatora o
    których nie wiem a ułatwiły by życie.
    Z drugiej strony, na Alle widziałem telefon co nie ma w ogóle gniazda sim,
    w Stanach takie ponoć są.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 6. Data: 2009-10-31 08:41:15
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > No na mojej karcie SIM wchodzi 500 kontaktów, każdy to 2 numery i email.

    bo powyżej 250 system wpisuje reszte do pamieci fonu

    jk

  • 7. Data: 2009-10-31 09:01:45
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu coolina tak oto obwieścił(a):

    > bo powyżej 250 system wpisuje reszte do pamieci fonu

    Faktycznie, u mnie też jest 0/500. To co piszesz to raczej nieprawda, mimo
    że nie będę też sprawdzać :) A jeżeli jest to prawdą, to dlaczego karta nie
    ma pojemności 5000 pozycji z czego 4750 zapisuje w telefonie?

  • 8. Data: 2009-10-31 09:16:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:40:28 +0100, Piotr M napisał(a):

    > na Alle
    > widziałem telefon co nie ma w ogóle gniazda sim, w Stanach takie ponoć
    > są.

    No w USA to na oko 2/5 sieci komórkowych to "bezsimowe" są. Podobnie w
    Japonii i ogólnie na Wschodzie.

  • 9. Data: 2009-10-31 09:48:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 08:36:25 +0100, yanton napisał(a):

    > Ile maksymalnie można zmieścić kontaktów na karcie sim ?

    To zależy od fanaberii operatora, bo zajmuje tą samą pamięć co Sim
    Application Toolkit. Więc teoretycznie 250 w nowych, 50 w starych, ale są
    nowe karty, gdzie SAT jest tak przekombinowany, że na kontakty zostało
    tylko 99 wpisów. Zresztą - ktoś tego uzywa jeszcze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-10-31 10:04:29
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Olgierd tak oto obwieścił(a):

    > No w USA to na oko 2/5 sieci komórkowych to "bezsimowe" są. Podobnie w
    > Japonii i ogólnie na Wschodzie.

    Skąd w takim razie dwa różne standardy? I jak to wygląda w praktyce,
    telefony są na stałe przypisane do danego operatora, a jak nie to jak,
    rejestracja idzie po IMEI?