  • 1. Data: 2009-10-31 11:20:41
    Temat: zmiana umowy czy mam jeszcze dziś poprzednie darmowe?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    okres rozliczeniowy do 31
    szef podpisał nową umowę
    *200 nie działa bo rano przyszedł sms o nowej umowie
    więc dziś nie wiem czy mogę tamte darmowe wykorzystać
    na drugi telefon tak-tak (1 za 2)

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-10-31 11:44:03
    Temat: Re: zmiana umowy czy mam jeszcze dzi? poprzednie darmowe?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ale o co chodzi....?
    jaka sieć, jaka oferta??
    dzwonić do BOK... :)

  • 3. Data: 2009-10-31 12:02:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > ale o co chodzi....?
    o darmowe minuty czy dziś jeszcze są
    a przepadną wraz ze starą umową

    > jaka sieć, jaka oferta??
    orange, firmowy, nie mam dostępu, a szef ma to w d...

    > dzwonić do BOK... :)
    potrzebują kod abonencki lub pesel, których nie znam

  • 4. Data: 2009-10-31 19:46:27
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > orange, firmowy, nie mam dostępu, a szef ma to w d...

    Aneks wyzerował wszystkie poprzednie promocje, pakiety minut,
    zaoszczędzone minuty.
    Startujesz od zera w nowej ofercie, a co szef podpisał tego już nie wiemy.

    Niezły szef skoro tak podchodzi do swoich pieniędzy ;)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-10-31 23:42:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Startujesz od zera w nowej ofercie, a co szef podpisał tego już nie wiemy.
    >
    > Niezły szef skoro tak podchodzi do swoich pieniędzy ;)

    dodzwoniłem się do właściwej osoby w BOK
    która potrafiła wytłumaczyć że umowa wchodzi w życie dzień wcześniej i faktycznie już
    minuty przepadły