  • 51. Data: 2014-01-03 00:48:24
    Temat: Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 16:43:42 +0100, jerzu napisał(a):
    > A tak BTW to jakiś czas temu gdzieś w TV widziałem Korę, która to
    > strasznie biadoliła, jak to jej źle było za PRLu. Jak to artyści byli
    > gnębieni i szykanowani. OIDP to tacy wykonawcy jak Maanam, Lady Pank
    > czy Perfect, nie mówiąc już o Budce Suflera czy Maryli R., za PRLu
    > żyli jak pączek w maśle. Trasy koncertowe, płyty nagrywali za free
    > (teraz musisz wyłożyć kasę za każdą godzinę studia, a nie jest to
    > tania rzecz), darmowa promocja - oni tylko kaskę (większą lub
    > mniejszą) przyjmowali. Zero własnego zainwestowanego pieniądza w takie
    > rzeczy.

    A propos - w branzy znow drgnelo
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,15146615,Bez_pro
    mocji_Beyonc%C3%A9_sprzedala_w_internecie_az_365.htm

    Teraz sie bedzie sprzedawac przez fejsa ?

    J.

  • 52. Data: 2014-01-03 03:32:02
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 31.12.2013 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Maanam-owi było za komuny źle chyba tylko raz. W 1984 roku odmówili
    > zagrania na Festiwalu Młodzieży w Moskwie co poskutkowało
    > kilkutygodniowym zakazem emisji w radio. Zakaz po złożeniu samokrytyki
    > szybko cofnięto. Marek Niedźwiecki wspominał to parę razy bo zamiast
    > pełnego ich utworu w Liście Przebojów Trójki puszczał tylko parę
    > taktów z "to tylko tango". A Kora była tak przez komunę
    > prześladowana że w 1982 roku gdy Polacy mieli Stan Wojenny to
    > ona z Maanamem odbywała pierwszą zagraniczną trasę koncertową po
    > Europie Zachodniej grając między innymi w Paryżu i Berlinie
> [...]

    Wtedy była jedna wielka "popelina".
    Proponuję obejrzeć i posłuchać Kory w zakulisowej rozmowie, gdzieś tak z
    198?
    Świetny archiwalny materiał.

  • 53. Data: 2014-01-03 03:33:50
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 03.01.2014 grapeli23 <g...@g...com> napisał/a:

    > Wtedy była jedna wielka "popelina".
    > Proponuję obejrzeć i posłuchać Kory w zakulisowej rozmowie, gdzieś tak z
    > 198?
    > Świetny archiwalny materiał.

    Link się zawieruszył.
    https://www.youtube.com/watch?v=t7FxFx5L8OA