  • 1. Data: 2010-04-30 14:06:44
    Temat: Przegląd "0" sprowadzonego moto i tablice czasowe
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witam.

    W poniedziałek kupuje moto w Niemczech i 2 mam pytania.

    - czy mając ważny niemiecki przegląd w dowodzie który dostane muszę i
    tak robić przegląd tzw "0"?? (coś słyszałem że w sprowadzanych autach
    nie trzeba już tego robić)

    - orientuje się ktoś jaki jest w tej chwili koszt niemieckich tablic
    czasowych bym przyjechał z DE do PL na kołach?

    pozdrawiam,
    Glexu

  • 2. Data: 2010-05-01 19:26:39
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 16:06:44 +0200, Glexu napisał(a):

> [...]
    >
    > - czy mając ważny niemiecki przegląd w dowodzie który dostane muszę i
    > tak robić przegląd tzw "0"?? (coś słyszałem że w sprowadzanych autach

    Niemcy dają przegląd na dwa lata. U nas ważny jest tylko pierwszy rok. Choć
    i tak to nie ma znaczenia, bo będziesz musiał jechać na przegląd by
    uzupełnić dane. Koszt taki sam jak przegląd, więc się nie opłaca.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2010-05-01 20:03:41
    Od: yos <k...@g...com>

    On 1 Maj, 21:26, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Niemcy dają przegląd na dwa lata. U nas ważny jest tylko pierwszy rok. Choć
    > i tak to nie ma znaczenia, bo będziesz musiał jechać na przegląd by
    > uzupełnić dane. Koszt taki sam jak przegląd, więc się nie opłaca.

    W moim przypadku "uzupełnienie danych" podczas przeglądu wyglądało
    tak, że musiałem dowieźć jakieś wydruki z internetu z wymiarami,
    masami itp., bo na stacji diagnostycznej akurat nie mieli w bazie
    danych mojego modelu, a w "briefie" nie wszystko było. A już
    największym debilizmem jest podawanie nacisków na oś w przypadku
    motocykli. Tylko nie mówcie, że trafiłem do złej stacji
    diagnostycznej, bo obskoczyłem trzy różne, chcąc załatwić przegląd bez
    cyrków i od ręki.

    --
    yos

  • 4. Data: 2010-05-02 18:31:47
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sat, 1 May 2010 13:03:41 -0700 (PDT), yos napisał(a):

> [...]
    > motocykli. Tylko nie mówcie, że trafiłem do złej stacji
    > diagnostycznej, bo obskoczyłem trzy różne, chcąc załatwić przegląd bez

    W jednej z wrocławskich przeglądarni w bazie danych nie mieli Yamahy SR500.
    Mieli natomiast Yamachę 48T. Nacisku na oś też nie było, ale diagnosta
    ludzki człowiek, wprawnym okiem wartość wnet ocenił i zanotował.

    --
    pozdrawiam
    trud