    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Protest A4- w sumie brawo policja!
    Date: Sun, 16 Aug 2009 11:25:19 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > ja mam pewien pomysł na forme zwiekszenia skutecznosci protestu. jechac
    > samochodami ale przed bramkami załozyc kaski i rekawice i w sposob
    > identyczny jak motocyklisci wysupływac grosiki i płacis pomalutku wyciagajac
    > portfele z bagazników
    > co wy na to?

    Dwa tygodnie temu radziłem Wam żebyście tak zrobili. Przewidziałem, co nie było
    trudne, jak zareaguje władza za drugim i następnymi razami. Przy następnym
    proteście możecie spodziewać się prowokacji, żeby do jakiegoś mordobicia doszło.
    Spontaniczni uczestnicy protestu motocyklistów nawet nie zdają sprawy jak są
    groźni dla władzy. Władza jest przygotowana na mordobicie, palenie opon i
    obrzucanie budynków rządowych jajkami kupionymi za własne pieniądze. W stosunku
    do protestujących jak Wy jest bezsilna. Jak chcecie wygrać to musicie mieć V
    kolumnę pod postacią puszkarzy. Po co komu protest w którym przekierują
    protestujących na jeden pas. Macie blokować nie siebie pod jedną bramką przez 5
    godzin. Macie blokować wszystkie bramki przez pół godziny. Musicie doprowadzić
    do sytuacji ze pojawienie się na dojeździe do autostrady grupy 10 motocyklistów
    będzie powodowało niepewność wśród innych kierowców. Opieranie się na symbolu,
    że protestuje motocyklista na motocyklu na autostradzie nie ma sensu. Równie
    skuteczny będzie protest motocyklistów polegający na zablokowaniu stacji
    benzynowych na 100 kilometrowym odcinku drogi przed autostrada. Możecie się
    umówić że podzielicie się na kilka grup i będziecie na stacjach kupowali po 2
    litry paliwa i jechali na następną stację. Możecie również w ramach protestu
    pojechać do jakiegoś marketu i kupować sobie po paczce gumy do żucia przez 3
    godziny. Ważne żeby to było kojarzone z Wami. Od dwóch tygodni mądre głowy za
    dużą kasę kombinują jak koń pod górę żeby Wasz słuszny protest obrócić przeciwko
    Wam. Jeśli będziecie protestowali tak jak do tej pory to na pewno znajdą
    skuteczny sposób. Bo już sobie jakoś poradzili. Następnym razem poradzą sobie
    jeszcze lepiej. Jak będziecie się wybierali na następną blokadę to przesiądźcie
    się do samochodów. Jak bym organizował następny protest to bym wydrukował i
    rozdawał ulotki puszkarzom. Zachęcał bym ich do wzięcia udziału w proteście. Dla
    zwykłych ludzi stawki za samochód tez są wysokie i z wyjątkiem tego że ktoś kto
    się uwłaszczył na majątku narodowym chce maksymalnie zarobić, niczym nie
    uzasadnione. Niech kierowcy też protestują żeby płacić mniej.