  • 1. Data: 2009-11-13 08:00:40
    Temat: Wyłącznik.
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,
    mam pewien problem otóż kupiłem wyłącznik który jednoczesnie jest
    czujnikiem ruchu/dźwięku.
    Planowałem podłączyć w układ z halogenkami diodowymi. No i niestety
    wyłącznik po zaprogramowaniu nie działa. Zasilacz jak wyłącznik wchodzi w
    stan OFF zaczyna buczeć ale niestety nie powoduje wyłączenia światła.
    Jako że jestem zielony w te klocki to podejżewam że układ z zasilaczem jest
    problemem. Możecie doradzić jak rozwiązać ten problem. Czy zamiast
    zasilacza użyć innej alternatywy ?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-11-13 09:43:30
    Temat: Re: Wyłącznik.
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > Planowałem podłączyć w układ z halogenkami diodowymi. No i niestety
    > wyłącznik po zaprogramowaniu nie działa. Zasilacz jak wyłącznik wchodzi w
    > stan OFF zaczyna buczeć ale niestety nie powoduje wyłączenia światła.

    Podłącz równolegle do diodowych zwykłą żarówkę, lub zamiast diodowego wstaw
    żarówkę.

    --
    Desoft

  • 3. Data: 2009-11-13 10:07:45
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 10:43:30 +0100, Desoft napisał(a):

    > Podłącz równolegle do diodowych zwykłą żarówkę, lub zamiast diodowego wstaw
    > żarówkę.

    czyli ma to wygladac mniej wieceje tak :

    ------oswietlenie-na-diodach------|
    | | |
    | | |
    230V żarówki-------------- wyłącznik

    ----------------------------------|

  • 4. Data: 2009-11-13 10:27:28
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > czyli ma to wygladac mniej wieceje tak :
    >

    > ------oswietlenie-na-diodach------|
    > | | |
    > | | |
    > 230V żarówki-------------- wyłącznik
    > |
    > ----------------------------------|

    Chyba mniej. Nic z tego powyżej nie rozumiem.

    Z wyłącznika wychodzi dwa przewody do halogenów. Pod te przewody należy
    podpiąć żarówkę. Ledowe mogą pozostać.

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2009-11-13 10:37:34
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 11:27:28 +0100, Desoft napisał(a):

    > Chyba mniej. Nic z tego powyżej nie rozumiem.
    >
    > Z wyłącznika wychodzi dwa przewody do halogenów. Pod te przewody należy
    > podpiąć żarówkę. Ledowe mogą pozostać.

    cos poprzesuwało ale tak właśnie Cie zrozumiałem.
    Dzieki za fatyge.

  • 6. Data: 2009-11-13 12:56:25
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Desoft" <D...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Podłącz równolegle do diodowych zwykłą żarówkę, lub zamiast diodowego
    > wstaw żarówkę.

    tyle, że to niweczy ewentualny oszczędnościowy aspekt całego zagadnienia.
    Trzeba raczej podkreślić, ku uwadze wszystkich, którzy chcą sobie
    instalować oświetlenie LED, że tego oświetlenia nie da się sterować
    wyłącznikami dwuprzewodowymi, które zasilają się przez obciążenie. W grę
    wchodzą jedynie wyłączniki trzyprzewodowe (oddzielne zasilanie).

    e.

  • 7. Data: 2009-11-13 13:08:07
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

> [...]
    > wyłącznikami dwuprzewodowymi, które zasilają się przez obciążenie. W grę
    > wchodzą jedynie wyłączniki trzyprzewodowe (oddzielne zasilanie).

    Ta żarówka to tylko do sprawdzenia.
    Diagnoza będzie prawdopodobnie "tak się nie da", ale wyłącznik sprawny.

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2009-11-13 15:27:58
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Ta żarówka to tylko do sprawdzenia.
    > Diagnoza będzie prawdopodobnie "tak się nie da", ale wyłącznik sprawny.

    Dokładnie. Sporo ludzi się na tym wyłożyło.

    e.