  • 11. Data: 2011-12-04 14:01:20
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 11:22:50 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >I na pewno do głowy ci nie przychodzi, kto mógłby zlecić taką akcję?

    Chciałeś powiedzieć "Nie pamiętasz komu wyruchałeś zonę?" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-12-04 14:05:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 08:50:57 +0100, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3
    >hatchback / Passat B4/5 hatchback.

    IMHO jakaś Astra G albo Vectra C. Ale mnie się nasuwa jedno pytanie,
    skąd wiadomo, że sprawca (sprawcy?) przyjechał tym autem?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-12-04 14:19:51
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 02:01 PM, jerzu wrote:

    > Chciałeś powiedzieć "Nie pamiętasz komu wyruchałeś zonę?" ;)

    Jak ktoś komuś żonę wyrucha, to ten z wyruchaną żoną powinien
    podziękować temu co ruchał. To nie powód, aby komuś okno
    wybijać. Co innego jak by zgwałcił córkę. To wtedy kamień
    to było by za mało.

  • 14. Data: 2011-12-04 14:22:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 14:19:51 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > Jak ktoś komuś żonę wyrucha, to ten z wyruchaną żoną powinien
    > podziękować temu co ruchał. To nie powód, aby komuś okno
    > wybijać.

    Dziękowałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 15. Data: 2011-12-04 14:42:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 14:19:51 +0100, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    >Jak ktoś komuś żonę wyrucha, to ten z wyruchaną żoną powinien
    >podziękować temu co ruchał.

    Ciekawa teoria.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-12-04 15:16:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-04 14:19, m...@i...pl pisze:
    (...)
    > Jak ktoś komuś żonę wyrucha, to ten z wyruchaną żoną powinien
    > podziękować temu co ruchał. To nie powód, aby komuś okno
    > wybijać.

    Ciekawe podejście. Pewnie byłoby nietaktem zapytać, czy to
    doświadczenie życiowe i kto w jakiej roli występował...

  • 17. Data: 2011-12-04 15:35:20
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2hrmd7lft0rgtrvol10psh4095us0ua5jt@4ax.com...

    | IMHO jakaś Astra G albo Vectra C. Ale mnie się nasuwa jedno pytanie,
    | skąd wiadomo, że sprawca (sprawcy?) przyjechał tym autem?

    Nie wiadomo
    Ale sprawca wychodzi z tamtej ulicy a ulica prowadzi w ciemny las.
    Podejrzewam że pierwszym samochodem przyjechał a kierowca drugiego musiałgo
    widzieć.
    Szukamy obydwu kierowców
    Ulica jest mało uszczęśczana i prowadzi do osiedla 30-40 domków więc w koncu
    coś się da ustalić.

  • 18. Data: 2011-12-04 15:37:04
    Od: "wskaz_zleceniodawce" <U...@i...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    | I na pewno do głowy ci nie przychodzi, kto mógłby zlecić taką akcję?

    Wiem, kto mógł ją zlecić tylko trzeba to udowodnić

  • 19. Data: 2011-12-04 15:40:55
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 02:22 PM, Waldek Godel wrote:

    > Dziękowałeś?

    A wiesz komu?

  • 20. Data: 2011-12-04 15:42:30
    Temat: Re: Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu. [OT]
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 03:16 PM, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-12-04 14:19, m...@i...pl pisze:
    > (...)
    >
    > Ciekawe podejście. Pewnie byłoby nietaktem zapytać, czy to
    > doświadczenie życiowe i kto w jakiej roli występował...

    No ludzie. Przecież nic na silę. Jeśli żona ma być wierna
    tylko dlatego, że ją pilnujemy albo bo wie, że byśmy jej
    spuścili wpierdol to bez sensu. Ma być wierna, bo ma tego
    chcieć. A jak się nie podoba i chce do innego, to niech
    wypierdala. Tego kwiatu jest pół światu.