eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetProszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  • Data: 2009-01-12 11:57:09
    Temat: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Od: Adamicho <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu ew. rozwiązaniu problemu. Przy
    jakiejkolwiek próbie uruchomienia kamery internetowej następuje reset
    komputera. Kamera działa około 2-3 sekundy i następuje odcięcie prądu.
    Głównym przeznaczeniem ma byc Skype. Do tej pory "walcząc" z problemem
    wgrałem najnowsze sterowniki kamery, zmieniałem na inne porty USB pod
    które podłączana była kamera, odinstalowałem kodeki video. Kamerka to
    Creative Live Chat. Z pewnością działa poprawnie ponieważ sprawdzałem
    ja na innym komputerze poza tym sprawdzałem na swoim sprzęcie inną
    kamerkę Logitech E1000 i również byłe takie same objawy. Może ktoś
    będzie miał pomysł jak rozwiązać problem... reinstalację systemu
    traktuje jako ostateczność. Specyfikacja komputera: Core Duo 3,0; dysk
    twardy Hitachi 500 GB; RAM DDR2 4 GB; płyta Asus P5KC; grafika Radeon
    4780 512; zasilacz Corsair TX 650W; system Win XP Home SP3.
    Pzdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: