  • 11. Data: 2010-12-16 22:32:05
    Temat: Re: Prostowanie felgi - Jezus Maria ....
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-16 09:59, Rafa? VFR pisze:

> [...]
    > sam.
    > Moje felgi i kolegi Wojtka wyprostowano ?le. Zasadniczo nie wyprostowano bo
    > nadal by?y krzywe.
    > W Luboniu rozpoznano zaklad w ktorym byly prostowane. Domyslalam sie tylko
    > dlaczego.
    > Ale jak wyzej - wnioski kazdy wyciaga sam.
    > Masz prawo uwazac ze ktos cos robi dobrze, tak samo jak ja uwazam, ze
    > rabanie po aluminiowej feldze mlotkiem jest metoda zwyczajenie zbojecka,
    > metoda ktora zarowno u mnie i kol. Wojtka nie przyniosly efektu.
    > Sumujac - felg tam nie prostuja. Uderzaja po nich tylko mlotkiem

    "Motorsport" Mielcarek.... (ciach) nie jest w Luboniu.
    Czyli nie jest to zakład w którym Tobie "prostowano" felgi
    młotkiem. U Mielcarka nigdy nie słyszałem ani nie widziałem,
    aby rąbali w coś młotkiem. Jak oglądałem prostowane przez
    nich moje felgi to nie miały nawet żadnych śladów rąbania
    młotem. Prostowali mi nawet kute felgi od C63AMG. Te również
    się krzywią.

    Wniosek jest jeden: do Lubonia nie jeździć prostować felgi.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-12-16 22:38:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się krzywią.
    >
    > Wniosek jest jeden: do Lubonia nie jeździć prostować felgi.

    Pokręciłeś.
    Autor pisał dokładnie odwrotnie.

  • 13. Data: 2010-12-21 10:42:10
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Dec 2010 22:32:05 +0100,
    megrims <m...@i...pl> screamed:

> [...]
    > się krzywią.
    >
    > Wniosek jest jeden: do Lubonia nie jeździć prostować felgi.

    W Luboniu (dokąd pojechał poprawić felgi) rozpoznano, gdzie je robił
    wcześniej. Prościej już się nie da.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 10:41:35 user up 12658 days, 22:36, 1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.27 ]

    If you remember the 60's, you weren't there.