  • 71. Data: 2010-08-06 15:50:12
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 6 Sie, 17:24, "Matt P. Dz." <n...@i...local> wrote:

    > Sproboj przejrzec CPU Magazine --http://www.cpumag.com/-- i/lub napisz
    > do tamtejszej redakcji, o ile dobrze pamietam oni albo licza takie
    > rzeczy przy review zestawow albo mieli o tym numer.

    Dziękuję za pomoc, do nich jeszcze nie dotarłem, zobaczę zaraz.
    Niestety dotarłem do podobnych benchamarków i wszystkie o
    kant rozbić, przekłamania w poborze mocy sięgają 200w. No ale
    w końcu przed chwilą pisałem o sile marketingu :)

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2010-08-06 16:09:42
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    > żartujesz - wszystko jest publicznie dostępne (można zacząć od
    > http://gcc.gnu.org/projects/cxx0x.html ) . Ogólnie tym tematem zajmuje się tym
    > wielu programistów zainteresowanych przyszłością języka C++. Nie ma tu nic co
    > wymagało by wiedzy na mój temat (albo innej niejawnej).

    C++ ma jakąś przyszłość? ;)

  • 73. Data: 2010-08-06 16:10:37
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 6 Sie, 17:20, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest różny target. Mnie np. w ogole nie interesuje kto i w jakich
    > warunkach rozwija gcc, ważne ze zapewnia mi 100% potrzeb w najnizszej
    > cenie.
    Mnie zawiódł po tym jak wygenerował błędy kod maszynowy dla
    konstrukcji tab[-5] :( Strach go używać.

    > Natomiast kupującego iCoś interesuje wyłacznie czy *już* jest
    > nowa wersja na rynku.
    A przy zakupie software klient nawet nie wie jaką wersję i na
    jakiej licencji sprzedawca wcisnął mu wraz z komputerem.

    > Wiec ogólnie racja, ludzie lapią się na tandetną reklamę. Jednak bez
    > przesady - tekturowego iPhone nawet najwieksi amerykańscy debile nie
    > kupią. Jakis poziom musisz trzymać, żeby chociaz cos migało.
    No tekturowego to może nie :)

    > Zależy jaki towar. Przeciez nie każdy produkuje software dla
    > Kowlaskiego. Myslę ze jak ktoś wydaje dużo pieniedzy na drogi
    > specjalistyczny software to emocje sa na drugim planie.
    Pewnie masz racje, ale rozejrzawszy się w koło wygląda na
    to że to rynek niszowy.

    > A ja myślalem że chodzi raczej o "czy warto zatrudniać ludzi bez studiów".
    W sumie to nie wiem... od dłuższego czasu (jakieś 7-10lat) nikt ode
    mnie
    nie wymagał pokazania dyplomu, nie wiem czy go nie zgubiłem przy
    przeprowadzce :) Wcześniej też nie wymagali, ale zanim u nich
    pracowałem to studiowali razem ze mną :) Gdy ja zlecałem prace nigdy
    nie
    pytałem o wykształcenie, pytałem tylko czy zrobią i za ile.

    Zdrowia

  • 74. Data: 2010-08-06 16:24:01
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 06/08/2010 17:09, jcm wrote:
    > Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    >
    > C++ ma jakąś przyszłość? ;)

    ja myślę że tak, ala co ja tam wiem. Kolega Ludwin na pewno wie lepiej.

    B.

  • 75. Data: 2010-08-06 16:27:16
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 6 Sie, 18:09, "jcm" <j...@1...pl> wrote:
    > Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w
    wiadomościnews:4c5c2d49$0$11860$c3e8da3@news.astrawe
    b.com...

    > C++ ma jakąś przyszłość? ;)
    A jeśli nie to kto jest ciulem? :)

  • 76. Data: 2010-08-06 18:51:26
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    b.com...
    > A jeśli nie to kto jest ciulem? :)

    Ci, którzy nie potrafią się przystosować.

  • 77. Data: 2010-08-06 19:30:20
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 06/08/2010 19:51, jcm wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w
    >
    > Ci, którzy nie potrafią się przystosować.

    ja tam się nie znam, ale akurat wzięcie na doświadczonych programistów
    C++ w Londynie jest tak duże że można przebierać. Na programistów Java
    też, ale konkurencja większa. Może to brak przystosowania pracodawców do
    popularności Javy?

    B.

  • 78. Data: 2010-08-06 19:41:06
    Od: r...@m...com

    > Jakie są szanse na znalezienie pracy w branży, "programistycznej" bez
    > dyplomu wyższej uczelni ?

    Szanse sa duże.

    Programista jest jednym z tych zawodow, do ktorego prawo nie wymaga
    potwierdzonych odpowiednim dokumentem kwalifikacji.

  • 79. Data: 2010-08-06 20:11:15
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]
    > konkurencja większa. Może to brak przystosowania pracodawców do popularności

    Nie sądzę, aby przy zmywaku miało to jakiekolwiek znaczenie. ;)
    Zwłaszcza dla tych bez dyplomu.

    A patrzą tam na dyplom?

  • 80. Data: 2010-08-06 21:15:29
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 06/08/10 21:11, jcm wrote:
    > Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    >
    > Nie sądzę, aby przy zmywaku miało to jakiekolwiek znaczenie. ;)
    > Zwłaszcza dla tych bez dyplomu.

    > A patrzą tam na dyplom?

    niespecjalnie. Ogolnie liczy sie Oxbridge, dyplomy innych uczelni mozna
    spokojnie nadrobic doswiadczeniem.

    B.