  • 11. Data: 2011-07-30 14:00:42
    Temat: Re: Prośba o ocenę zestawu AMD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 09:45:28 +0200, divek napisał(a):

    (ciach...)

    > Eee, bez przesady. To są bardzo dobre pamięci, ale do odpowiedniej
    > platformy...

    Szczerze mówiąc, to przy jakichkolwiek próbach podkręcania z pamięciami
    Kingstone'a zawsze miałem problemy. Ot przykładowo - platforma na DFI
    LanParty na P35, moduły Kingstone'a DDR2-1066 - za jasnego gołąbka nie chcą
    działać na 1066 MHz. No nie ma mowy. Te same moduły na DFI LanParty na P45
    działają w tej chwili na 1042 MHz, ale cokolwiek powyżej 1066 MHz kończy się
    niestabilnością.

    > No ja dałem coś około 220zł w znanym sklepie/sieci we Wrocławiu :)
    > Szkoda jednak, że nikt mi nie zwrócił uwagi, że coś robię nie tak, a
    > kupowałem całą platformę. Doświadczony w branży handlowiec powinien to
    > wychwycić i przynajmniej zapytać czy wiem co robię :)

    Doświadczony handlowiec wciśnie Ci to, na czym ma największy zysk. Sztuką
    jest tak Cię skołować, abyś był zajedwabiście umysłowo zadowolony z
    podsuniętej opcji. :D

    > Wiadomo, obowiązku takiego nie ma, ale siedzi tam nie tylko po to żeby
    > faktury wystawiać. Jest jeszcze coś takiego jak doradztwo, które powinien
    > robić z automatu :)

    Nie za to mu płacą.

    [ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta ]
    [ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia. (JoeMonster.org) ]