  • 1. Data: 2011-07-28 06:52:48
    Temat: MS-DOS obchodzi 30 urodziny
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    MS-DOS ma już 30 lat. Czy ktoś pamięta tamte czasy? Pamiętam dyskusję nad
    tym czy Wolfenstein 3D jest lepszy od Wolfa 2.

  • 2. Data: 2011-07-28 07:22:39
    Temat: Re: MS-DOS obchodzi 30 urodziny
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 28 Jul 2011 08:52:48 +0200, Ghosthunter <p...@n...pl>
    wrote:

    >MS-DOS ma już 30 lat. Czy ktoś pamięta tamte czasy? Pamiętam dyskusję nad
    >tym czy Wolfenstein 3D jest lepszy od Wolfa 2.

    ale najpierw byl PC-DOS a potem drogi IBM'a i Microsoftu sie rozeszly
    i rownolegle byl juz pc-dos i ms-dos.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-07-28 07:48:50
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dopiero??
    Jak ten czas zap....ala :-((
    W lato 1981 bawiłem się na jakimś przyniesionym z pracy przez Anglika u
    którego rodziny mieszkałem komputerze, wszystko w jednym czyli monitorek,
    klawiatura, może i był nawet napęd.
    Zabawa to była chyba jakaś znakowa (ASCII ;)) Formuła 1, żeby nie wypaść z
    trasy trzeba było lewo-prawo którymiś klawiszami pstrykać.
    To naprawdę 30 lat ???

    -----

  • 4. Data: 2011-07-28 07:50:20
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-07-2011 09:22, a...@p...pl rzecze:

    > ale najpierw byl PC-DOS a potem drogi IBM'a i Microsoftu sie rozeszly
    > i rownolegle byl juz pc-dos i ms-dos.

    Przede wszystkim to OT, ale jak już tak uściślamy, to najpierw
    był QDOS. Potem MS kupił QDOSA i zaoferował IBM jako SO dla jego
    PC. A potem MS stwierdził, że szkoda, by tak wspaniały produkt
    miał się marnować i sprzedawał go także oddzielnie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-07-28 13:40:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 08:52:48 +0200, Ghosthunter napisał(a):

    > MS-DOS ma już 30 lat.

    Ma? Czy miałby?:)

    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-07-28 16:30:31
    Od: "d530" <d...@p...com>

    <a...@p...pl> wrote in message

    > ale najpierw byl PC-DOS a potem drogi IBM'a i Microsoftu sie rozeszly
    > i rownolegle byl juz pc-dos i ms-dos.
    >
    > --
    > ThinkXtra

    a DR-DOS Garego Kildalla to w poprzek czy prostopadle ?

  • 7. Data: 2011-07-28 21:43:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/07/2011 07:52, Ghosthunter wrote:
    > MS-DOS ma już 30 lat. Czy ktoś pamięta tamte czasy? Pamiętam dyskusję nad
    > tym czy Wolfenstein 3D jest lepszy od Wolfa 2.

    Bez jaj, 15 godzin i jeszcze nikt nie napisał, żeby zmienić zasilacz? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-07-29 06:46:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 08:52:48 +0200, Ghosthunter napisał(a):

    > MS-DOS ma już 30 lat.

    Czas leci... Mój pierwszy PC-et miał przeglądarkę Arachne for DOS i modem
    zewnętrzny 2kB/s :) Ta Arachne, coś koło 1 MB ściągała się pół nocy z
    0202122.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2011-07-29 07:33:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 08:46:42 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Czas leci... Mój pierwszy PC-et miał przeglądarkę Arachne for DOS i modem
    > zewnętrzny 2kB/s :) Ta Arachne, coś koło 1 MB ściągała się pół nocy z
    > 0202122.

    O ile pamietam, to gdy tepsa wprowadzila ten numer, to w sprzedazy byly juz
    modemy 56k, a i Windows 95 juz byl.

  • 10. Data: 2011-07-29 07:39:09
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 15:40:38 +0200, zly napisał(a):

    > Ma? Czy miałby?:)

    Są miejsca gdzie jest wciąż używany, więc ma.