  • 1. Data: 2011-12-26 10:22:36
    Temat: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Znajomy dostało od pewnego operatora fakturę w której oprócz typowych
    kosztów było ok 700 zł z usługi internetowe które były z jednego dnia - 700
    zł w jeden dzień !!!!???. Był bardzo zdziwiony bo posiada prostą Nokię którą
    używa tylko do rozmów. W komórce nie ma śladu o jakichkolwiek transmisjach
    pakietowych. Złożył reklamację i poprosił o podanie szczegółów tej
    transmisji. Z kim się połączył, co pobierał itp. Odpowiedź - operator nie
    ma takich informacji. A teraz najważniejsze - operator godzi się uznać
    reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś tableta wraz z odpowiednim
    abonamentem.

  • 2. Data: 2011-12-26 10:49:40
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>
    napisał
    > Odpowiedź - operator nie ma takich informacji. A teraz najważniejsze -
    > operator godzi się uznać reklamację ale po warunkiem dokupienia
    > jakiegoś tableta wraz z odpowiednim abonamentem.

    I na piśmie dostał takie ultimatum?

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-12-26 11:32:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 11:22:36 +0100, Wiesiek von Kl. Peterwitz napisał(a):
> [...]
    > ma takich informacji. A teraz najważniejsze - operator godzi się uznać
    > reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś tableta wraz z odpowiednim

    A nie przypadkiem samego abonamentu ? Ewentalnie abo mu sie konczy i
    zaproponowali od razu nowy ?

    Bo tak prawde mowiac to rozumiem troche operatorow, ktorzy wola zeby im
    klient pakiet wykupil i wiecej reklamacji nie musial skladac.
    A wcale nie wiadomo kto ten rachunek nabil - pomylka operatora, telefon
    sobie postanowil upgrade pobrac, czy sie jakis wirus zainstalowal.

    A swoja droga - UKE tu nie powinien zadzialac ? Ostrzezenie jakies, albo
    limit transmisji danych .. dla roamingu era sama wprowadzila limit, to
    czemu nie takze w kraju ? :)

    J.

  • 4. Data: 2011-12-26 12:16:19
    Od: McRella <n...@c...pl>

    W dniu 2011-12-26 11:22, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
> [...]
    > Odpowiedź - operator nie ma takich informacji. A teraz najważniejsze -
    > operator godzi się uznać reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś

    nóż się w kieszeni otwiera

  • 5. Data: 2011-12-26 15:01:24
    Temat: Odp: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Tak w piśmie dostał taką propozycję.

    Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

  • 6. Data: 2011-12-26 15:46:03
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:jda285$vta$1@node2.news.atman.pl...
    > Tak w piśmie dostał taką propozycję.
    > Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

    To ja poproszę skan tego pisma, bo ciężko mi uwierzyć szczególnie w
    stawianie warunków, na których reklamacja ma zostać rozpatrzona/uznana. Póki
    co stawiam na to, że została złożona propozycja wykupienia pakietu danych
    wraz z urządzeniem celem uniknięcia takich niespodzianek w przyszłości.
    Inną sprawą jest taka kwota przetransmitowana przez... No właśnie, cóż to
    słuchawka? Konkrety dawaj, a nie kolega znajomego kolegi szwagra siostry
    Antka kobity brata.

    --
    M.

  • 7. Data: 2011-12-26 19:01:11
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-26 12:32, J.F. pisze:
    > A swoja droga - UKE tu nie powinien zadzialac ?

    Już nie zadziała:( Pani Streżyńskiej skończyła się kadencja, donaldu
    zorientował się po ponad pół roku od tego faktu i koniec. Koniec
    bronienia interesów klientów.

  • 8. Data: 2011-12-26 19:02:27
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-26 16:01, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
    > Tak w piśmie dostał taką propozycję.
    >
    > Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

    Weź to przeskanuj. To coś niesamowitego! Czyżby byli aż tak bezczelni?

  • 9. Data: 2011-12-26 19:14:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

    > Pani Streżyńskiej skończyła się kadencja, donaldu zorientował się
    > po ponad pół roku od tego faktu i koniec.

    Idź się oflaguj. Najlepiej na Krakowskim, chyba że nadal jeszcze tam
    sterczysz.

    > Koniec bronienia interesów klientów.

    A możesz opisać, jak to pani Streżyńska dbała o twój interes?
    Fotki mile widziane... ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2011-12-26 19:26:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.12.2011 11:22, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
> [...]
    > Nokię którą używa tylko do rozmów. W komórce nie ma śladu o
    > jakichkolwiek transmisjach pakietowych. Złożył reklamację i poprosił o
    na 100% zasadna prośba.
    > Z kim się połączył, co pobierał itp.
    > Odpowiedź - operator nie ma takich informacji.
    i tu się nie dziwie. Co innego sprawdzenie jaką ilość danych pobrał i w
    jakim czasie, ile dokładnie kosztują dane, czy w danym czasie można był
    osciągnąś tyle danych. Natomiast czy sciągał gołe baby czy film - tego
    się nie dowiesz.

    > A teraz najważniejsze -
    > operator godzi się uznać reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś
    > tableta wraz z odpowiednim abonamentem.
    Czyli Play. Takie sobie wyjście polubowne wymyślili. Twój znajomy może
    się zgodzić i po sprawie, a może reklamować do woli - i albo wygra albo
    przegra. zazwyczaj to drugie, bo obojętnie czy "natrzaskał" za 100zł czy
    za 1000 to smród poszedł i jest zrażony do operatora. Tak więc
    operatorowi na tym wcale nie zależy żeby "rąbać" klientów na takich
    transmisjach. Wbrew pozorom, jak ktoś ma androida to wie co zablokować.
    jak ktoś ma telefon bez systemu - olewa sprawę i budzi się z ręką w nocniku.

    ToMasz

    Oczywiście to starsza osoba, "pierdzące" wokół niej głośniki nie
    spowodowały zainteresowania, tak samo jak 3 nowe ikonki na wyświetlaczu.
    bateria też się nie wyczerpała po 700zł internetu?
    PRzepraszam za niewybredny uwagi, ale sam mam takie przypadki w
    rodzinie. JAk był prepaid - było źle. jak jest abonament to "ała".