  • 11. Data: 2011-12-26 20:35:53
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jdahpo$ga$1@inews.gazeta.pl...
    > transmisjach. Wbrew pozorom, jak ktoś ma androida to wie co zablokować.
    > jak ktoś ma telefon bez systemu - olewa sprawę i budzi się z ręką w
    > nocniku.

    Ja mam samsunga Corby, prosty telefonik i tani. Wykasowalem wszystkie
    protokoly i ustawienia ospowiadajace za internet, email itp i mam gdzies
    wszystko. Nawet przypadkowo nic mi nie sciagnie.

  • 12. Data: 2011-12-26 23:26:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > jak ktoś ma androida to wie co zablokować.

    Postępowanie równie sensowne, jak zakup samochodu i trzymanie go pod
    plandeką, bo za benzynę trzeba - o zgrozo! - zapłacić. Ale w naszej
    pszenno-buraczanej rzeczywistości tak jest, że dresiek wyskrobie
    tysioncpińcet na smartfona dłuższego niż mają ziomale na dzielni i 7 zł na
    pakiet internetowy już nie styknie. A najlepiej, jakby 5-sekundówki
    przywrócili...

    JoteR

  • 13. Data: 2011-12-27 08:14:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 00:26:34 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > pszenno-buraczanej rzeczywistości tak jest, że dresiek wyskrobie
    > tysioncpińcet na smartfona dłuższego niż mają ziomale na dzielni i 7 zł na

    W imie, *, zasad.
    Nie bedzie mi telefon robil co sie jemu podoba.

    Np wysylal wszystko co wcisnalem.

    J.

  • 14. Data: 2011-12-27 08:17:27
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    A czy jest jakaś możliwość "podszycia" sie i zassania czegoś na czyjeś
    konto?
    Pamietam że takie numery robiono.

  • 15. Data: 2011-12-27 10:03:06
    Od: "Andrzej Kłos" <a...@N...gazeta.pl>

    Wiesiek von Kl. Peterwitz <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ByĹ&#65533; bardzo zdziwiony bo posiada prostÄ&#65533; NokiÄ&#65533; ktĂ
    > łrÄ&#65533;
    > uĹźywa tylko do rozmĂłw. W komĂłrce nie ma Ĺ&#65533;ladu o jakichkolwiek
    transmisjach
    > pakietowych.

    a jest pewien, że dziecko mu nie przełożyło karty do swojej wypasionej
    komórki, i przez jedną noc nie pograło sobie?

    andy_nek

  • 16. Data: 2011-12-27 11:44:44
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    > a jest pewien, że dziecko mu nie przełożyło karty do swojej wypasionej
    > komórki, i przez jedną noc nie pograło sobie?
    >
    > andy_nek

    On nie ma dzieci lub o nich nie wie.
    Wiesiek

  • 17. Data: 2011-12-27 15:44:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 26.12.2011 11:22, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
    >i tu się nie dziwie. Co innego sprawdzenie jaką ilość danych pobrał i
    >w jakim czasie, ile dokładnie kosztują dane, czy w danym czasie można
    >był osciągnąś tyle danych. Natomiast czy sciągał gołe baby czy film -
    >tego się nie dowiesz.

    Jestes pewien ? operator proxy jakies ma, a ono ma pewnie logi swoje.
    No chyba ze to za duzo by bylo.
    Ale zdaje sie przepisy wymagaja od niego zidentyfikowania osoby ktora
    dane polaczenie IP wykonala, wiec podejrzewam ze ma, przynajmniej co
    do poczty i niektorych popularnych uslug.

    >Oczywiście to starsza osoba, "pierdzące" wokół niej głośniki nie
    >spowodowały zainteresowania, tak samo jak 3 nowe ikonki na
    >wyświetlaczu. bateria też się nie wyczerpała po 700zł internetu?

    Kwestia naliczania i zamykania sesji. transmitujesz 500B, placisz np
    za 200kB.

    J.

  • 18. Data: 2011-12-27 16:44:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 27.12.2011 00:26, JoteR pisze:

> [...]
    > tysioncpińcet na smartfona dłuższego niż mają ziomale na dzielni i 7 zł
    > na pakiet internetowy już nie styknie. A najlepiej, jakby 5-sekundówki

    nie wiem czy do mnie pijesz, czy do ogółu ale mnie Play zaproponował
    albo bardzo tanie rozmowy, albo bardzo tani internet. JEdno z drugime
    się nie dało. Może w nadchodzącym roku, jak będę podpisywał kolejną
    umowę to się da pogodzić rozmowy z pakietem. Druga sprawa to fakt że i w
    domu i w pracy mam wifirifi. Również często wyłączane ze względu na
    reklamy w darmowych programach z marketu

    ToMasz

  • 19. Data: 2011-12-27 17:31:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > mnie Play zaproponował albo bardzo tanie rozmowy,
    > albo bardzo tani internet. JEdno z drugime się nie dało.

    Ale czy te dodatkowe 5 zł tak bardzo podroży Ci koszt jednej minuty?
    Nie dokupisz pakietu choćby 25 MB, żeby mieć jakieś zabezpieczenie?
    Ja wziąłem na tak zwany wyrost abonament z 1 GB (mimo iż nie mam Androida
    ino Badę lub Javę) i za te dodatkowe 16 zł (raptem 2 piwa w knajpie, do
    której i tak przestałem łazić ze względów oczywistych) mam święty spokój.
    Wykorzysta się - dobrze, nie wykorzysta - pies je trącał, policzę je jako
    ratę za aparat. Na litość Boską, przecież to jakieś śmieszne grosze są w
    stosunku do ceny smartfona. Czy każdy, kto szarpnął się na aparat z
    Androidem, żyje potem z moniaków wyciąganych ukradkiem dzieciom ze świnki?
    Bo takie odnoszę wrażenie czytając porady, jak odciąć smartfona od
    internetu, żeby tych 5 zł przypadkiem nie zapłacić za choćby najtańszy
    pakiet internetowy.

    JoteR

  • 20. Data: 2011-12-27 22:01:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 18:31:34 +0100, JoteR napisał(a):
> [...]
    > stosunku do ceny smartfona. Czy każdy, kto szarpnął się na aparat z
    > Androidem, żyje potem z moniaków wyciąganych ukradkiem dzieciom ze świnki?

    No wiesz - nie kazdy smartfon kosztuje 2000, a 16zl*24m to juz prawie 400zl
    i to moze byc znaczaca czesc telefonu :-)

    > Bo takie odnoszę wrażenie czytając porady, jak odciąć smartfona od
    > internetu, żeby tych 5 zł przypadkiem nie zapłacić za choćby najtańszy
    > pakiet internetowy.

    No wiesz, mam internet w domu, mam w pracy, mam w hotelu - to po co mi
    jeszcze w telefonie ? Przydaje sie raz na pare miesiecy, tyle moge zaplacic
    w/g cennika.

    J.