  • 1. Data: 2009-07-09 15:40:09
    Temat: Tak-Tak wreszcie 29 gr/min za polaczenia z komorkami i stacjonarnymi
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
    wszystkich, z wyjatkiem Play.
    www.telepolis.pl/news.php?id=15373
    Brakuje tylko bezplatnych pakietow internetowych - na wzor mBanku:
    www.mobile.pl/10529
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2009-07-09 16:28:33
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    astro:
    > Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
    > wszystkich, z wyjatkiem Play.
    > www.telepolis.pl/news.php?id=15373

    Milo, choc dalej wkurza mnie to, ze trzeba byc w sieci min. 4 miechy, zeby
    miec jakiekolwiek przywileje. A ja jestem dopiero od miesiaca. Z 'bonusów',
    jesli sie dobrze orientuje, mam tylko "bonus", który mi nic w praktyce nie
    daje.

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2009-07-09 16:31:16
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
    > wszystkich, z wyjatkiem Play.
    > www.telepolis.pl/news.php?id=15373
    bez tanich rozmów w sieci i na stacjonarne czy tanich smsów, jest to taryfa
    gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne
    zapomniec.
    Oczywiscie poczekajmy na szczególy.

  • 4. Data: 2009-07-09 17:23:17
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Oczywiscie poczekajmy na szczególy.

    Ciekawe co z waznoscia konta.
    Jest to dla mnie glówny powód dla którego wynosze sie z kilkoma numerami do
    PLAY.

  • 5. Data: 2009-07-09 20:03:37
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Ciekawe co z waznoscia konta.
    > Jest to dla mnie glówny powód dla którego wynosze sie z kilkoma numerami do
    > PLAY.

    To jest w ogóle główny gwóźdź programu. Oprócz Playa, Mobilkinga, mBank
    Mobile i chyba Gadu Air nie da się zejść z tych 50 PLN na miesiąc przy
    okazjonalnym gadaniu. W Erze i Heyahu i tak jest trochę lepiej niż np. w
    Orange, gdzie okresy się nie sumują.

    I dlatego 5 PLN/rok daje Playowi przewagę nad resztą.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2009-07-09 20:28:43
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazetapl> napisal w wiadomosci
    > Oprócz Playa, Mobilkinga, mBank Mobile i chyba Gadu Air nie da się zejść z
    > tych 50 PLN na miesiąc przy okazjonalnym gadaniu

    Doladowania kupuje przecietnie za 45 zl (Allegro), przedluzaja waznosc
    konta o 3 mc. Daje to 15 zl/mc.

    Uzytkownik Skylla <s...@n...oppl> napisal w wiadomosci
    > bez tanich rozmów w sieci i na stacjonarne czy tanich smsów, jest to taryfa
    > gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne
    > zapomniec.

    Jak do tej pory podwojne doladowania oferowane byly dla wszystkich -
    niezaleznie od taryfy. Poza tym: "Klienci będą mogli zmieniać taryfy
    dowolną ilość razy." No chyba, ze calkowicie zlikwiduja promocje podwojnych
    doladowan. Kierunkowanie jej dla okreslonych planow taryfowych wydaje mi
    sie malo prawdopodobne.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2009-07-09 21:25:24
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:h353lk$8ui$1@mx1.internetia.pl...

    > Od 15 lipca w ofercie Ery pojawi sie nowa taryfa: Tak Tak Hot. 29 gr do
    > wszystkich, z wyjatkiem Play.

    I bardzo dobrze. Odkad jestem w Play mam 50% mniej
    bzdurnych polaczen z gatunku "zawracanie dupy" ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-07-10 00:03:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h3560k$5r6$1@news.onet.pl>,
    "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > gorsza od poprzedniej z podwójnym doladowaniem, o którym trzeba juz zapewne

    Jak to - dopiero co bylo to podwojne doladowanie.
    Pytanie tylko czy w tej nowej taryfie dziala 29gr/godzine?

    TA

  • 9. Data: 2009-07-10 13:58:41
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Doladowania kupuje przecietnie za 45 zl (Allegro), przedluzaja waznosc
    > konta o 3 mc. Daje to 15 zl/mc.

    Oczywiście - pomyliłem się, 50 PLN / 3 m-ce. A na allegro to coraz
    większy strach coś kupować, przynajmniej jest takie moje zdanie.

> [...]
    > doladowan. Kierunkowanie jej dla okreslonych planow taryfowych wydaje mi

    Zobaczymy! Ale podwójne doładowania występują w zależności od widzimisię
    Ery i nie ma żadnej gwarancji, że każde ich pojawienie się nie jest
    ostatnie. Nie ma ich w żadnej taryfie itp.

    Jest bardzo prawdopodobne. Nie jest nigdzie napisane, że za darmo i że
    przy zmianie taryfy nie będzie następowała utrata erajednostek i minut
    terminowych. Ja już uwierzę we wszystko po tym, jak Orange pozwolił
    wyłączać ten wk****** raport po każdej rozmowie. A wydawało się to być
    dogmatem, że sms po rozmowie musi nadejść :-).
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2009-07-13 15:29:15
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Dlatego ja wolę dołądowywać przez
    > https://www.doladowania.era.pl/taktak-client/HomeLoa
    dClean.do

    > Za każdym razem dostaję 10% gratis :)

    I ja też tak robię. Jeszcze. Potem Play albo mBank Mobile.
    --
    Grzexs