  • 11. Data: 2013-02-23 15:39:41
    Temat: Re: Prokurator Generalny przyznaje mi racje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 15:23:06 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Ale druga ustawa nakazuje analogiczność postepowania w przypadku
    > wykroczeń.

    Ale to juz nie takie jasne czy analogiczne stosowanie w sprawie o
    _wykroczenie_ oznacza gdy
    "w przypadku narazenia na odpowiedzialnosc za _wykroczenie_",
    czy rowniez
    "w przypadku narazenia na odpowiedzialnosc za _przestepstwo_".

    Zreszta ... odmawiasz gdyz moze narazic za odpowiedzialnosc za
    przestepstwo, i odmawiasz wyjasnienia jakie przestepstwo masz na mysli,
    gdyz ... moze narazic :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-02-23 15:42:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 15:03:34 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Dopiero nie tak dawno po prostu usunięto stamtąd wykroczenia zostawiając
    > jedynie odpowiedzialność karną.
    > Więc jeżeli obecnie SN tak stwierdził, no to poniekąd prawidłowo - bo
    > obecna ustawa nie daje prawa do odmowy. Natomiast skandalem jest sama taka
    > ustawa.

    W USA chyba nic takiego nie ma i jakos zyja :-)

    Tzn owszem - oskarzony moze nic nie zeznawac.
    Ale wtedy nie moze powiedziec ze jest niewinny :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-23 16:20:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-23 15:02, J.F. pisze:
    > kierowca nie
    > jest zobowiazany wypatrywac w nocy spiacych na drodze przepisow

    Że co?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-02-23 16:48:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Saturday, February 23, 2013, 4:20:23 PM, you wrote:

    > Że co?

    Pijaków - jest takie orzeczenie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2013-02-23 16:59:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > W USA chyba nic takiego nie ma i jakos zyja :-)
    >
    > Tzn owszem - oskarzony moze nic nie zeznawac.
    > Ale wtedy nie moze powiedziec ze jest niewinny :-)

    ale bodajże jest zasada owoców zatrutego trzewa...

    która nakazuje wywalenie do kosza dowodów, które zostały uzyskane z
    naruszeniem prawa.

    imho ta zasada powinna być wprowadzona w RP, po to choćby aby zdyscyplinować
    polcje prokuraturę i inne służby.

  • 16. Data: 2013-02-23 17:33:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Ale druga ustawa nakazuje analogiczność postepowania w przypadku
    > wykroczeń.

    Ale kiedyś było że również za wykroczenie.
    A potem przy którejś nowelizacji "wykroczenie" wyleciało.

    Zresztą to były właśnie czasy początków fotoradarów.

  • 17. Data: 2013-02-23 17:59:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-23 15:42, J.F. pisze:

    > W USA chyba nic takiego nie ma i jakos zyja :-)
    >
    > Tzn owszem - oskarzony moze nic nie zeznawac.
    > Ale wtedy nie moze powiedziec ze jest niewinny :-)

    Toć u nas jest tak samo: oskarżony może odmówić składania wyjaśnień.
    Oskarżony, a nie świadek, ani "rozpytywany", ani "proszony o wyjaśnienia".
    Składania wyjaśnień, ale przyznać się do winy, albo nie przyznać się ma
    prawo jak najbardziej

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2013-02-23 18:27:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pijaków - jest takie orzeczenie.

    To chyba lepsze orzeczenie, niż to (które też kiedyś czytałem), że w
    nocy trzeba jechać z taką prędkością, aby zatrzymać się przed przeszkodą
    widzianą w światłach samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-02-23 18:32:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 14:45:06 +0100, szufela napisał(a):

    > Co do Faktu to mam nadzieje, ze to nikt z twojej rodziny ;)
    > http://tinyurl.com/ap4zkrj

    A nie... :) No i darowałbyś sobie Fakt, w przeciwieństwie do faktów.
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2013-02-23 18:40:09
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > A nie... :) No i darowałbyś sobie Fakt, w przeciwieństwie do faktów.

    E tam. Ten sam poziom w wielu przypadkach.

    sz.