  • 21. Data: 2011-01-23 12:46:09
    Temat: Re: Program do zdjęć.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-23 13:44, "Paweł W." pisze:

    > Jak nie można, jak można!
    > Windows XP -

    Drobna pomyłka - Windows Vista SP1.
    Mam i XP i Vistę, więc czasami mi się myli.

  • 22. Data: 2011-01-23 13:21:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Jak nie można, jak można!
    > Windows XP - zaznaczasz zdjęcia, które chcesz wydrukować - od razu
    > np.9(użyj klawisza shift lub ctrl) i wybierz układ 3x3.

    Dzięki :-) To jest super!
    Sprawdziłam w Win7. Zaznaczyłam 4 zdjecia.
    Takim sposobem jest szybciej niż bawienie się z IrfanView.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-01-23 17:28:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent animka nadaje:

    > Jakiego programu free można użyć, żeby wydrukować na papierze foto i
    > nie foto formatu A4 cztery zdjęcia?

    Razem z drukarką dostałem program typu Easy Photo Print i faktycznie
    jest prosty i drukuje kilka/kilkanaście zdjęć (z ramkami lub bez ramek)
    na papierze A4.

  • 24. Data: 2011-01-23 19:42:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-23 18:28, JanKo pisze:
    > Agent animka nadaje:

    > Razem z drukarką dostałem program typu Easy Photo Print i faktycznie
    > jest prosty i drukuje kilka/kilkanaście zdjęć (z ramkami lub bez ramek)
    > na papierze A4.

    Może gdzieś w sieci znajdę ten program. Przydałby się.
    Ja z drukarką dostałam niestety tylko Book Scan i Face Filter Studio.

    --
    animka

  • 25. Data: 2011-01-23 20:05:18
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 20:42:54 +0100, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Może gdzieś w sieci znajdę ten program.

    Chyba tu:

    http://software.canon-europe.com/software/0039294_00
    10484.asp?model=

    Zainteresuj się też tym:

    http://www.ddisoftware.com/qimage/

    Ale nie jest free.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 26. Data: 2011-01-23 22:33:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-23 21:05, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Chyba tu:
    >
    > http://software.canon-europe.com/software/0039294_00
    10484.asp?model=

    Dzięki. Wiedziałam, że nie będzie jak trzeba ten programik działał (bo
    mam inną drukarkę - Brother), ale zainstalowalam, żeby zobaczyć. Jednak
    najlepszy i najszybszy program do drukowania paru zdjęć na A4 ma
    Windows7 :-)

    --
    animka