  • 21. Data: 2014-02-19 22:03:17
    Temat: Re: Program do obsługi telefonu
    Od: masti <g...@t...hell>

    pan wieloznacznie piszesz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-02-19 23:33:03
    Od: "MichaelData" <s...@o...com>

    Przez AirDroid? Bez netu?
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 23. Data: 2014-02-19 23:35:52
    Od: "MichaelData" <s...@o...com>

    "masti" wydumał(a) w wiadomości ID news:le366k$mo8$11@dont-email.me

    > pan wieloznacznie piszesz :)

    Nie zauważyłem. Zauważyłem że nie kliknął w "fake" link :)...i chyba z tego
    powodu nie bardzo wie o czym mowa :)
    Spróbuję. Uwaga...http://web.airdroid.com/ ciekawe czy kliknie i doczyta.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 24. Data: 2014-02-20 08:23:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-19 23:35, MichaelData pisze:
    > "masti" wydumał(a) w wiadomości ID news:le366k$mo8$11@dont-email.me

    > Nie zauważyłem. Zauważyłem że nie kliknął w "fake" link :)...i chyba z
    > tego powodu nie bardzo wie o czym mowa :)

    Doskonale wie o czym mowa i stąd nie klikał w żadne fake-linki, za to
    wskazał metodą łączenie się w LAN-ie.

    > Spróbuję. Uwaga...http://web.airdroid.com/ ciekawe czy kliknie i doczyta.

    Proponuję byś sam doczytał i zastanowił się po co komu ten link
    w LAN-ie.

  • 25. Data: 2014-02-20 09:44:57
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Artur Maśląg wydumał(a) w news:le4aic$k9v$1@node2.news.atman.pl :
    > Doskonale wie o czym mowa i stąd nie klikał w żadne fake-linki, za to
    > wskazał metodą łączenie się w LAN-ie.
    > Proponuję byś sam doczytał i zastanowił się po co komu ten link
    > w LAN-ie.

    No dobrze. Skoro tak twierdzisz, to czy mozesz wskazać klienta do komputera
    (program) który obsłuży AirDroid w telefonie przez LAN bez internetu?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 26. Data: 2014-02-20 09:58:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 09:44:57 +0100 osobnik zwany MichaelData(R)
    napisał:

> [...]
    >
    > No dobrze. Skoro tak twierdzisz, to czy mozesz wskazać klienta do
    > komputera (program) który obsłuży AirDroid w telefonie przez LAN bez

    airdroid ma taką funkcjonalność wbudowaną. Po odpaleniu na telefonie
    podaje Ci adres (telefonu) na któy masz się połączyć. I tyle. Serwer jest
    w telefonie.

  • 27. Data: 2014-02-20 10:34:49
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    masti wydumał(a) w news:le4g4i$her$2@dont-email.me :
    > airdroid ma taką funkcjonalność wbudowaną. Po odpaleniu na telefonie
    > podaje Ci adres (telefonu) na któy masz się połączyć. I tyle. Serwer jest
    > w telefonie.

    Nie wiedziałem :) OK. Ale zaraz, pokaz mi takiego gościa, który korzysta z
    LAN/NET i odłącza net od LANu tylko po to aby skubnąć telefon :>...bo
    funkcja dostępu do telefonu z netu istnieje, tym bardziej że AirDroid siedzi
    jako usługa (z netu) i nie potrzeba go specjalnie uruchamiac.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 28. Data: 2014-02-23 16:38:44
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-02-20 10:34, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > z LAN/NET i odłącza net od LANu tylko po to aby skubnąć telefon :>...bo
    > funkcja dostępu do telefonu z netu istnieje, tym bardziej że AirDroid

    Chyba z Wlanu a nie z netu. No chyba, że do sieci domowej wpuszczasz
    wszystkie pakiety z netu. Ale wtedy to telefon nie jest jedynym
    urządzeniem w twojej sieci do którego można wejść z netu
    :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2014-02-23 16:45:53
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > funkcja dostępu do telefonu z netu istnieje, tym bardziej że AirDroid
    > siedzi jako usługa (z netu) i nie potrzeba go specjalnie uruchamiac.

    Zdaje się, że możesz się połączyć bezpośrednio w sieci lokalnej albo
    przez konto na stronie Airdroida. Kiedyś używałem Airdroida, ale
    stosowałem tylko pierwszego rodzaju połączeń. Podejrzewam, że ten drugi,
    mimo zże idzie przez net, nie jest mniej bezpieczny niż dropbox, czy
    synchronizacja konta przez Google czy dowolna inna usługa oparta na
    chmurze. Czyli twoje dane są na ich serwerach i u Obamy. Natomiast
    zagrożenie, że dowolna osoba może się dobić do twojego fonu jest niewielkie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2014-02-23 16:47:06
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]

    Zdaje się, że możesz się połączyć bezpośrednio w sieci lokalnej albo
    przez konto na stronie Airdroida. Kiedyś używałem Airdroida, ale
    stosowałem tylko pierwszy rodzaj połączeń. Podejrzewam, że ten drugi,
    mimo że idzie przez net, nie jest mniej bezpieczny niż Dropbox, czy