    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Program do obsługi telefonu
    Date: Sun, 23 Feb 2014 16:47:06 +0100

    W dniu 2014-02-20 10:34, MichaelData(R) pisze:
    > masti wydumał(a) w news:le4g4i$her$2@dont-email.me :
    >
    > Nie wiedziałem :) OK. Ale zaraz, pokaz mi takiego gościa, który korzysta
    > z LAN/NET i odłącza net od LANu tylko po to aby skubnąć telefon :>...bo
    > funkcja dostępu do telefonu z netu istnieje, tym bardziej że AirDroid
    > siedzi jako usługa (z netu) i nie potrzeba go specjalnie uruchamiac.

    Zdaje się, że możesz się połączyć bezpośrednio w sieci lokalnej albo
    przez konto na stronie Airdroida. Kiedyś używałem Airdroida, ale
    stosowałem tylko pierwszy rodzaj połączeń. Podejrzewam, że ten drugi,
    mimo że idzie przez net, nie jest mniej bezpieczny niż Dropbox, czy
    synchronizacja konta przez Google, czy dowolna inna usługa oparta na
    chmurze. Czyli twoje dane są na ich serwerach i u Obamy. Natomiast
    zagrożenie, że dowolna osoba może się dobić do twojego fonu jest
    niewielkie.

    --
    pozdrawiam
    MD