  • 1. Data: 2014-02-16 19:05:16
    Temat: Program do obsługi telefonu
    Od: Trybun <C...@j...com>

    z komputera. Znacie może jakiś uniwersalny dobry i darmowy?
    Zainstalowałem MoboRobo, ale on mocno obciąża zarówno telefon jak i
    komputer, taki Win XP po zainstalowaniu tego programu zamyka się 2/3
    razy dłużej. Także mocno ingeruje w pracę smartfona. Zainstalowałem
    także inny program - Mobile Go, ale ten z kolei w ogóle nie rozpoznaje
    mojego telefonu marki Acer.

  • 2. Data: 2014-02-16 23:06:43
    Temat: Re: Program do obsługi telefonu
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-16 19:05, Trybun pisze:

> [...]
    > razy dłużej. Także mocno ingeruje w pracę smartfona. Zainstalowałem
    > także inny program - Mobile Go, ale ten z kolei w ogóle nie rozpoznaje

    A Ty jesteś członkiem jakiegoś programu wspomóż wróżkę? Jaki OS i co
    rozumiesz przez obsługę telefonu?

    Strzelę na ślepo - MyPhoneExplorer.

  • 3. Data: 2014-02-17 10:17:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    AirDroid

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-02-18 10:02:39
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-16 23:06, PlaMa pisze:

    > A Ty jesteś członkiem jakiegoś programu wspomóż wróżkę? Jaki OS i co
    > rozumiesz przez obsługę telefonu?
    >
    > Strzelę na ślepo - MyPhoneExplorer.

    Pisałem przecie o uniwersalnym programie, a także o swoim telefonie -
    Arcer.

    Po prostu - podłączam telefon kablem usb z komputerem i mogę na kompie
    choćby skopiować wiadomości SMS/MMS czy kopię listy adresów.

    Dzięki, wypróbuje, ale zdaje się że ten MYPhoneExplorer jest
    przeznaczony do telefonów Sony-Ericssom.

  • 5. Data: 2014-02-18 10:10:29
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-17 10:17, masti pisze:

    > AirDroid

    Dzięki, ale chyba nie ma tego programu pod Win XP..? Chodzi mi tylko o
    program który po podłączeniu kablem telefonu do kompa da mi możliwość
    edytowania zawartości telefonu spod Windows xp. Firmowy sterownik który
    można pobrać ze strony producenta mojego telefonu (Acer) nie chce się
    zainstalować na kompie (nawet nie ma żadnego komunikatu o błędzie, tylko
    brak reakcji na klik na ikonkę "instaluj"), a więc potrzebuję
    alternatywy - jakiegoś programu uniwersalnego za pomocą którego mógłbym
    podłączyć ten telefon z kompem.

  • 6. Data: 2014-02-18 10:15:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-18 10:02, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-02-16 23:06, PlaMa pisze:
    (...)

    > Dzięki, wypróbuje, ale zdaje się że ten MYPhoneExplorer jest
    > przeznaczony do telefonów Sony-Ericssom.

    Masz rację, zdaje ci się. W wersji przedandroidowej był do SE,
    a obecnie:
    MyPhoneExplorer 1.8 released *2010-10-01*
    Many people waited for this update and now its finished. MyPhoneExplorer
    is now able to manage Android-Phones - and not only from SonyEricsson.
    This means there are many new supported models f.e. SonyEricsson X10,
    HTC Desire. Motorola Milestone, and much more.

  • 7. Data: 2014-02-18 10:27:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 10:10:29 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > brak reakcji na klik na ikonkę "instaluj"), a więc potrzebuję
    > alternatywy - jakiegoś programu uniwersalnego za pomocą którego mógłbym

    ale po co masz łaczyć kablem jak to działa w sieci?

  • 8. Data: 2014-02-18 10:51:17
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-18 10:15, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > from SonyEricsson. This means there are many new supported models f.e.
    > SonyEricsson X10, HTC Desire. Motorola Milestone, and much more.

    Super program! Wszystko jak na dłoni i obustronna obsługa urządzeń -
    komp-telefon, telefon-komp. O to mi chodziło. Dzięki panowie.

  • 9. Data: 2014-02-18 17:30:40
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    masti wydumał(a) w news:ldv917$2ur$4@dont-email.me :
    > ale po co masz łaczyć kablem jak to działa w sieci?

    ...i kazdy może sobie tam zajrzeć? :)

    --
    Michael________(TM)

  • 10. Data: 2014-02-18 17:42:24