    Date: Tue, 18 Feb 2014 10:10:29 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Program do obsługi telefonu

    W dniu 2014-02-17 10:17, masti pisze:

    > AirDroid

    Dzięki, ale chyba nie ma tego programu pod Win XP..? Chodzi mi tylko o
    program który po podłączeniu kablem telefonu do kompa da mi możliwość
    edytowania zawartości telefonu spod Windows xp. Firmowy sterownik który
    można pobrać ze strony producenta mojego telefonu (Acer) nie chce się
    zainstalować na kompie (nawet nie ma żadnego komunikatu o błędzie, tylko
    brak reakcji na klik na ikonkę "instaluj"), a więc potrzebuję
    alternatywy - jakiegoś programu uniwersalnego za pomocą którego mógłbym
    podłączyć ten telefon z kompem.