  • Data: 2010-10-02 10:16:38
    Temat: Progi
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Odkryłem ostatnio kilka rdzawych kropek na progach od dołu w moim
    struclu. Oczywiście zrobię to bez dwóch zdań, ale wolałbym wiosną, bo
    chciałem wrzucić na auto mały body-kit, a bez sensu byłoby przed zimą. No
    ale same progi warto byłoby chyba zrobić, tyle, że niespecjalnie mu się
    chce jeździć dwa razy. Czy jest jakiś sensowny sposób, żeby te progi
    zakonserwować jakoś własnoręcznie do wiosny? Czy raczej się nie bawić i
    jednak to zrobić? Po za tym rdzy żadnej nigdzie nie ma i raczej szybko
    nie będzie, niestety progi często dostają od dołu kamieniami i stąd taki
    przykry efekt.

    --
    ignorance is bliss