    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Profile
    Date: Sun, 03 Aug 2014 16:10:07 +0200

    > Więc jak to działa w takim razie? Muszę do Llamy doinstalować jeszcze
    > jakiś program, bo ona jest tym "gołym PC"? Mimo że jest programem,
    > który ma robić właśnie m.in. to, o co było pierwotne pytanie?

    1. profile to profile - sam szukaj programu
    2. to o co pytał wątkotwórca to moim zdaniem biała lista w określonych
    godzinach, i wskazałem potrzebny program w poprzednim liście
    3. LLama to jeden z kilku kombajnów, który potrafi automatyzować
    działania telefonu. "kuma" co się dzieje i wykonuje zaprogramowane
    polecenia. czyli jeśli widzisz wifi proboszcza wyłącz dzwięki bo
    najprawodpodobniej jestem w kościele. niezliczona ilość kombinacji

    ToMasz