  • Data: 2011-05-02 17:41:40
    Temat: Procesorory P4 i BIOS
    Od: "Taz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie:

    Na liście wspieranych procesorów dla płyty
    http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=775Dual-880Pr
    jest podana wymagana wersja BIOS.

    - Czy to musi być dokładnie ta wersja, czy też ta lub wyższa?

    [ jeszcze przy okazji gdyby się ktoś orientował.
    P4 Cedar Mill występuje na liście jako:

    651
    651(C1)
    651(D0)

    Lub dla Prescott

    560
    560J

    Dla każdego podany jest inny bios, a dla niektórych "all".
    Nie potrafiłem znaleźć w internecie różnicy między nimi.]

    - Czy lepszy jest Cedar Mill czy Prescot?

    Wiem, że te procesory to antyki :), ale gdyby ktoś się w tym trochę
    orientował, to byłbym wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.