  • Data: 2009-03-15 19:45:49
    Temat: Problem z zapalaniem XJ600 po kilkudniowym postoju
    Od: Solo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy ma XJ600 z 98r, którą boryka problem. Mianowicie jak moto
    pozostawi na kilka dni to jest problem z jej odpaleniem. Ja jej jeszcze
    nie oglądałem ale z tego co opowiada to jak zostawił ją po przejażdżce
    na 3 dni to jeszcze zapalała, a gdy postała dłużej jak 3 dni no to bydle
    już tak łatwo zagadać nie chce. Sprawdzał świece - iskra niby jest i są
    mokre , ale mam wrażenie, że powinien wymienić w pierwszej kolejności
    świece (gdyż jeszcze ich nie wymieniał od zakupu, a moto kupił na koniec
    sezonu wiec zrobił kilkaset km), a drugie co mi przychodzi do głowy to
    czyszczenie i regulacja gaźników.
    Jeśli komuś przychodzi do głowy jakieś sensowne rozwiązanie dlaczego po
    dłuższym postoju moto nie gada to prosze o podzielenie sie opinią.

    Pozdro
    Solo R1