  • Data: 2009-03-16 09:54:26
    Temat: Re: Problem z zapalaniem XJ600 po kilkudniowym postoju
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.03.2009 DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org> napisał/a:

    > Jako były użytkownik XJ 600S '95 mogę to potwierdzić.

    Moja była z 93' i też zagadywała po dłuższym postoju po którymś tam
    zakręceniu.

    Gdzieś usłyszałem kiedyś że to paliwo paruje z gaźników. Nie wiem
    czy to prawda, ale kiedy skończyło mi się kiedyś po drodze, to po
    dopchaniu na stację i zatankowaniu, ponowne odpalenie właśnie tak
    wyglądało. Pracownik stacji doradził mi nawet zezłomować parcha zamiast
    lać do niego paliwo.

    > Procedurę też. A jak nie pomoże, to można wymienić świece, na pewno nie
    > zaszkodzi, szczególnie jak nie wiadomo kiedy były zmieniane.

    > Wiadomo, że nigdy więcej, ale na początek nie była taka zła ;)

    Eeetam moja była właściwie bezproblemowa, choć humorzasta, ale miło
    wspominam.

    --
    kakmaratgmaildotcom