  • 11. Data: 2011-09-17 16:20:01
    Temat: Re: Problem z kardridżem
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-17 14:20, Tomaszek pisze:

    > Zajmij się swoją dziureczką, tylko niekoniecznie na tej grupie.

    A ty zajmij się swoim patyczkiem!

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 12. Data: 2011-09-17 16:23:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > A ty zajmij się swoim patyczkiem!

    Chyba gałęzią. MSPANC.

  • 13. Data: 2011-09-17 17:02:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 18:20, Animka pisze:
    > A ty zajmij się swoim patyczkiem!

    Grubym balem, droga Animko. Ja wiem, że takiego nie widziałaś jeszcze.
    Przykro mi.