  • 11. Data: 2009-09-18 07:08:32
    Temat: Re: Problem z dzwiękiem w N-ce Ciąg dalszy
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Wczoraj jeszcze raz byłem u znajomego i okazało się że głos za takich żródeł
    jak DVD czy Nka wydobywa się z głośników kina domowego tylko wtedy gdy
    odepnie się kabel HDMI od telewizora Sony. Jest taka możliwość że TV
    podpięty do yamahy do gniazda oznaczonego jako HDMI OUT blokuje sygnały
    audio z DVD czy Nki podpięte do gniazd oznaczonych HDMI DVD IN czy HDMI
    DTV/CABLE IN?
    Tak to się zachowuje.
    Z tym że w dalszym ciągu zarówno z DVD czy też Nki po kablu HDMI nie ma 5.1.
    Tylko stereo.
    Wygląda że to TV jest zwalony.

    Marek

  • 12. Data: 2009-10-19 05:40:10
    Temat: Re: Problem z dzwiękiem w N-ce
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    marko1a pisze:
    > Znajomy ma pewien problem.
    > Od dwóch dni nie ma głosu z rekordera Nki. Tzn. jest ale:
    > Kablem HDMI bezpośrednio do TV jest ale tylko stereo nigdy nie 5.1
    > Kablem HDMI za pośrednictwem kina Yamaha nie ma nic.
    > Światłowodem z Nki do kina też nic nie leci.
    > Kino raczej OK bo z DVD po HDMI głos jest ale nigdy 5.1. Jak dodatkowo
    > połączyłem jeszcze cyfrowym to leci też w 5.1.
    > N-ka coś kombinuje? Walnięty dekoder?
    >
    > Marek

    jak wyszło z dźwiękiem? działa?

    --