  • 1. Data: 2009-09-16 06:40:58
    Temat: Aster, podlaczenie.
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    Czesc,
    Sorki za pewnie durne dla Was pytanie ale nie jestem zbyt techniczny :)
    Wczoraj czlowiek z Aster zalozyl mi dekoder (bez dysku), przy okazji zmienil
    gniazdo antenowe w scianie na swoje, takie z wkrecanym kablem na gwint.
    Dekoder jest poldlaczony do tv przez hdmi, ale mam jeszcze nagrywarke i nie wiem
    jak to najlepiej polaczyc zeby nagrywala programy z dekodera. Polaczylem
    nagrywarke z dekoderem euro ale nie dziala, a component w dekoderze jest
    zablokowany.

  • 2. Data: 2009-09-16 11:39:42
    Temat: Re: Aster, podlaczenie.
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Sep 2009 08:40:58 +0200, "Pawel"

> [...]
    >jak to najlepiej polaczyc zeby nagrywala programy z dekodera. Polaczylem
    >nagrywarke z dekoderem euro ale nie dziala, a component w dekoderze jest

    normalnie ja bym wpierw zadzwonil do Aster i zapytal sie, czy to
    wyjscie component powinno dzialac.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-09-16 12:11:16
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    > normalnie ja bym wpierw zadzwonil do Aster i zapytal sie, czy to
    > wyjscie component powinno dzialac.

    Dzialac to powinno :), ale nie dziala bo tak sobie zyczy ponoc HBO.

  • 4. Data: 2009-09-16 12:25:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pawel pisze:

    > Dzialac to powinno :), ale nie dziala bo tak sobie zyczy ponoc HBO.

    a co ma hbo do dekoderów?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-09-16 12:40:42
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    >  a co ma hbo do dekoderów?

    A ja wiem?
    Da sie to jakos sensownie polaczyc bez componenta?

  • 6. Data: 2009-09-16 12:43:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pawel pisze:

    > A ja wiem?
    > Da sie to jakos sensownie polaczyc bez componenta?

    zostaje tylko euro z compisite.
    a tę informacje skąd masz?

  • 7. Data: 2009-09-16 12:50:57
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    > zostaje tylko euro z compisite.
    > a tę informacje skąd masz?

    Od technika ktory zakladal dekoder.
    No dobra, ponoc HBO zazyczylo sobie blokady comp. zeby userzy nie zgrywali na BR
    filmow w HD. Tak uslyszalem, nie znam sie na tym wiec ciezko mi o tym dyskutowac.

  • 8. Data: 2009-09-16 13:05:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pawel pisze:

    > Od technika ktory zakladal dekoder.
    > No dobra, ponoc HBO zazyczylo sobie blokady comp. zeby userzy nie zgrywali na BR
    > filmow w HD. Tak uslyszalem, nie znam sie na tym wiec ciezko mi o tym dyskutowac.

    trochę to wątpliwe, bo pozostałych platformach też jest hbo
    i component działa, a poza tym, żeby tam było jeszcze co nagrywać.

  • 9. Data: 2009-09-16 19:58:07
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak to najlepiej polaczyc zeby nagrywala programy z dekodera. Polaczylem
    > nagrywarke z dekoderem euro ale nie dziala, a component w dekoderze jest

    Spróbuj menu->ustawienia->dzwiek i obraz->Scart i sygnał wyjscia ustaw na
    composite. Przy tym ustawieniu mam obraz i przez HDMi i przez scart

    MaW

  • 10. Data: 2009-09-18 22:52:06
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu>

    Dobra, sam to rozgryzlem :)
    Pisze jak by ktos kiedys potrzebowal.
    Potrzebne sa dwa kable euro. Dekoder <-> nagrywarka + nagrywarka <-> TV.
    pozdro. P.