    From: MM <p...@r...maksymilian.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z działnien Android Market i Push Mail
    Date: Tue, 27 Oct 2009 11:36:13 +0100

    Od wczoraj przy próbie pobranie czegoś z android market otrzymuje
    informacje o trwaniu pobierania. Oczywiście pokazuje się aktywny pasek
    pobierani ale efektów nie ma i pobieranie stoi w miejscu. Problem jest
    też z działaniem push gmail (w mojej domenie) powiązanym z moim HTC
    Hero, wcześniej usługa działa jak należy a od wczoraj nie informuje już
    o nowych mailach.Sam internet i ręczne odbieranie poczty działa. Żadnych
    zmian konfiguracyjnych w telefonie nie było.

    Poszukałem trochę w necie ale więcej jest podobnych pytań niż rozwiązań
    i może ktoś z was ma jakieś rozwiązanie na to. Bo nie ukrywam, że
    zaczynam nie miło patrzeć na androida jak ma tak się zachowywać.

    Max