  • 1. Data: 2012-10-24 00:09:17
    Temat: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: Marek <a...@k...tw>

    Pojazd to Fabia I w wersji comfort w której jest fabryczny centralny
    zamek. Czasami pojawiał się problem z otwieraniem drzwi przedniego
    pasażera, który wymagał kilkukrotnego otwierania z kluczyka lub
    przycisku w drzwiach kierowcy. Niestety obecnie drzwi nie można
    otworzyć w żaden sposób, również przy użyciu klamki wewnętrznej.
    Przy użyciu klamki wewnętrznej jedynie wysuwa się przycisk przy
    szybie. Problem w tym, że aby zdjąć tapicerkę z drzwi muszą one
    być otwarte. Jak sobie poradzić z tym problemem bez dewastacji
    tapicerki?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-10-24 06:57:51
    Temat: Re: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Marek wrote:
> [...]
    > szybie. Problem w tym, że aby zdjąć tapicerkę z drzwi muszą one
    > być otwarte. Jak sobie poradzić z tym problemem bez dewastacji

    Zdjąć panel drzwiowy bez wyrywania. Na YT powinien być film - na pewno był
    odnośnie tylnych drzwi. W tej chwil masz umarnięty siłownik w pozycji
    "rozłożonej" i daltego nie możesz drzwi otworzyć.

    Zdjęcie panelu nie jest trudne, ale trzeba to robić ostroznie żeby nic nie
    zniszczyć po drodze. W sieci na pewno są instrukcje ze zdjęciami jak to zrobić.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2012-10-24 10:25:21
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-24 06:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Zdjęcie panelu nie jest trudne, ale trzeba to robić ostroznie żeby nic
    > nie zniszczyć po drodze. W sieci na pewno są instrukcje ze zdjęciami jak
    > to zrobić.

    Są filmy przedstawiające zdejmowanie tapicerki z drzwi, ale dotyczą
    sytuacji gdy te są w stanie otwartym. Problem w tym, że na wysokości
    progu są wkręty które należy wykręcić a nie ma do nich teraz dostępu.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2012-10-24 12:40:26
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-24 00:09, Marek pisze:
> [...]
    > szybie. Problem w tym, że aby zdjąć tapicerkę z drzwi muszą one
    > być otwarte. Jak sobie poradzić z tym problemem bez dewastacji

    Szkoda, że nie chciało się naprawić jak się skasztaniło. Teraz to magik
    potrzebny. Skąd jesteś? Jestem w stanie Ci te drzwi otworzyć bez
    najmniejszego uszczerbku.

  • 5. Data: 2012-10-24 14:06:16
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.10.2012 00:09, Marek pisze:
> [...]
    > szybie. Problem w tym, że aby zdjąć tapicerkę z drzwi muszą one
    > być otwarte. Jak sobie poradzić z tym problemem bez dewastacji

    jeżeli uda Ci się jakoś pokonać tapicerkę, to czeka Cię jeszcze jedna
    niespodzianka:) pod tapicerką jest przynitowana blacha, zawierająca całe
    bebechy do podnoszenia szyby.. Choć może się okazać że jakaś tam dziura
    z dostępem do zamka zostanie - nie pamiętam teraz dokładnie..

  • 6. Data: 2012-10-24 14:55:30
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Szkoda, że nie chciało się naprawić jak się skasztaniło. Teraz to magik
    > potrzebny. Skąd jesteś? Jestem w stanie Ci te drzwi otworzyć bez
    > najmniejszego uszczerbku.

    Przypuszczam, że kupno tapicerki na Allegro wyjdzie taniej niż
    zatrudnianie "magika". :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-10-24 15:13:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-24, t? <t?> wrote:

    > Przypuszczam, że kupno tapicerki na Allegro wyjdzie taniej niż
    > zatrudnianie "magika". :>

    Pewnie taki magik jak ci z "Usterki" czy innego programu u ktorych usluga
    otwarcia zatrzasnietego samochodu polegala na wybiciu szyby mlotkiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-10-24 15:40:41
    Od: tÎż

    AZ wrote:

    > Pewnie taki magik jak ci z "Usterki" czy innego programu u ktorych
    > usluga otwarcia zatrzasnietego samochodu polegala na wybiciu szyby
    > mlotkiem.

    http://www.youtube.com/watch?v=r2idz8zDzfs

    :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-10-24 18:43:47
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-24 14:55, t? pisze:

    > Przypuszczam, że kupno tapicerki na Allegro wyjdzie taniej niż
    > zatrudnianie "magika". :>

    Nie sądzę.. Tak jak pisałem, jestem w stanie otworzyć drzwi bez
    uszkodzeń. Ostatnio otwierałem Avensis T25, bez problemu poszło.

  • 10. Data: 2012-10-24 19:55:51
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Nie sądzę.. Tak jak pisałem, jestem w stanie otworzyć drzwi bez
    > uszkodzeń. Ostatnio otwierałem Avensis T25, bez problemu poszło.

    I robisz to za 50 zł?

    --
    ss??q s? ??u??ou??