eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[YT] i crash test
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 1. Data: 2012-10-23 21:11:49
    Temat: [YT] i crash test
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
    Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....


  • 2. Data: 2012-10-23 21:32:24
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 23.10.2012 21:11, megrims wrote:
    > Każde tak ma?

    Nie.


  • 3. Data: 2012-10-23 21:49:19
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY Jakoś dziwnie auta wychodzą
    > przy small overlap crash test. Każde tak ma?

    Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
    projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
    dużo lepiej:

    http://www.youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U

    Dlatego bardzo cenię mojego Poloneza Trucka Roya i będę nim jeździł aż
    ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).

    PS. Założyłeś już LPG? :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 4. Data: 2012-10-23 23:10:53
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-23 21:49, t? pisze:
    > Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
    > projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
    > dużo lepiej:
    Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
    Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
    kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
    wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
    krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
    głównie tym, że jest trochę cięższy.
    Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.
    Jacek


  • 5. Data: 2012-10-24 00:57:46
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
    > Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?

    Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
    Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
    zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
    mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
    wysokość przednich siedzeń.


  • 6. Data: 2012-10-24 02:05:50
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: tÎż

    Jacek wrote:

    > Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie
    > biodegradowalny. Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie
    > lewe koło w kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja
    > przerwy wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało
    > poza krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni
    > się głównie tym, że jest trochę cięższy. Serdecznie p.... takie
    > bezpieczeństwo.

    Tak zupełnie poważnie -- Polonez był dużo bezpieczniejszy niż 125p. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 7. Data: 2012-10-24 09:21:15
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Tuesday, October 23, 2012, 11:10:53 PM, you wrote:

    >> Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
    >> projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
    >> dużo lepiej:
    > Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
    > Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
    > kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
    > wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
    > krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
    > głównie tym, że jest trochę cięższy.

    Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
    betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica
    ani drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej
    strony skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie
    poogladac, jak zadziałały strefy zgniotu.

    > Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.

    A ja jednak szanuję Poloneza właśnie za bezpieczeństwo.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 8. Data: 2012-10-24 13:33:46
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
    > betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica ani
    > drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej strony
    > skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie poogladac, jak
    > zadziałały strefy zgniotu.

    Doskonała metodologia badawcza, myślę, że po tym poście możemy śmiało
    uznać Poloneza Trucka Roya za najbezpieczniejszy samochód świata!

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 9. Data: 2012-10-24 13:54:30
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.10.2012 00:57, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):
    >
    >> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
    >> Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
    >
    > Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
    > Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
    > zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
    > mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
    > wysokość przednich siedzeń.
    >
    siur?
    http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
    najciekawsze od 3:40


  • 10. Data: 2012-10-24 13:57:35
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 24.10.2012 13:54, Albercik wrote:
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
    >>> Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
    >>
    >> Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
    >> Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
    >> zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
    >> mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
    >> wysokość przednich siedzeń.
    >>
    > siur?
    > http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
    > najciekawsze od 3:40

    Tu wypadlo dobrze, bo uderzyl w drzewo srodkiem. Gdyby bylo tak jak przy
    ww. crashtestach (small overlap) to nie byloby tak ciekawie.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: