-
1. Data: 2012-10-23 21:11:49
Temat: [YT] i crash test
Od: megrims <m...@i...pl>
http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
2. Data: 2012-10-23 21:32:24
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: neoniusz <n...@j...org>
On 23.10.2012 21:11, megrims wrote:
> Każde tak ma?
Nie.
-
3. Data: 2012-10-23 21:49:19
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: tÎż
megrims wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY Jakoś dziwnie auta wychodzą
> przy small overlap crash test. Każde tak ma?
Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
dużo lepiej:
http://www.youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U
Dlatego bardzo cenię mojego Poloneza Trucka Roya i będę nim jeździł aż
ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).
PS. Założyłeś już LPG? :D
--
ss??q s? ??u??ou??
-
4. Data: 2012-10-23 23:10:53
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: Jacek <s...@o...pl>
W dniu 2012-10-23 21:49, t? pisze:
> Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
> projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
> dużo lepiej:
Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
głównie tym, że jest trochę cięższy.
Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.
Jacek
-
5. Data: 2012-10-24 00:57:46
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):
> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
> Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
wysokość przednich siedzeń.
-
6. Data: 2012-10-24 02:05:50
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: tÎż
Jacek wrote:
> Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie
> biodegradowalny. Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie
> lewe koło w kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja
> przerwy wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało
> poza krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni
> się głównie tym, że jest trochę cięższy. Serdecznie p.... takie
> bezpieczeństwo.
Tak zupełnie poważnie -- Polonez był dużo bezpieczniejszy niż 125p. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
7. Data: 2012-10-24 09:21:15
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Jacek,
Tuesday, October 23, 2012, 11:10:53 PM, you wrote:
>> Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
>> projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
>> dużo lepiej:
> Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
> Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
> kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
> wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
> krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
> głównie tym, że jest trochę cięższy.
Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica
ani drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej
strony skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie
poogladac, jak zadziałały strefy zgniotu.
> Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.
A ja jednak szanuję Poloneza właśnie za bezpieczeństwo.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
8. Data: 2012-10-24 13:33:46
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: tÎż
RoMan Mandziejewicz wrote:
> Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
> betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica ani
> drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej strony
> skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie poogladac, jak
> zadziałały strefy zgniotu.
Doskonała metodologia badawcza, myślę, że po tym poście możemy śmiało
uznać Poloneza Trucka Roya za najbezpieczniejszy samochód świata!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
9. Data: 2012-10-24 13:54:30
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: Albercik <n...@g...pl>
W dniu 24.10.2012 00:57, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Tue, 23 Oct 2012 21:11:49 +0200, megrims napisał(a):
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
>> Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
>
> Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
> Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
> zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
> mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
> wysokość przednich siedzeń.
>
siur?
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
najciekawsze od 3:40
-
10. Data: 2012-10-24 13:57:35
Temat: Re: [YT] i crash test
Od: neoniusz <n...@j...org>
On 24.10.2012 13:54, Albercik wrote:
>>> http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
>>> Jakoś dziwnie auta wychodzą przy small overlap crash test. Każde tak ma?
>>
>> Bo praw fizyki pan nie zmienisz...
>> Jak samochód został zaprojektowany tak, żeby wykorzystać 100% strefy
>> zgniotu przy zderzeniu przy 64km/h i offsecie 40%, to jak uderzy dużo
>> mniejszą powierzchnią przodu (albo np. w drzewo) to przeszkoda wejdzie na
>> wysokość przednich siedzeń.
>>
> siur?
> http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
> najciekawsze od 3:40
Tu wypadlo dobrze, bo uderzyl w drzewo srodkiem. Gdyby bylo tak jak przy
ww. crashtestach (small overlap) to nie byloby tak ciekawie.