  • 1. Data: 2012-10-23 08:55:56
    Temat: Audi A4 B5 1997r 110km kontrolka (!)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Audi A4 B5 1997r 110km kontrolka (!)

    Co to może być za usterka ?

    Zapala się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem. Po odpaleniu silnika gdy
    auto stoi w miejscu nic się nie dzieje, dopiero jak zaczynam jechać ona
    zapala się i miga.

    ps. nie moje auto tylko kolegi z firmy :)

  • 2. Data: 2012-10-23 09:16:40
    Temat: Re: Audi A4 B5 1997r 110km kontrolka (!)
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-10-23 08:55, Chris pisze:
> [...]
    > zapala się i miga.
    >

    > ps. nie moje auto tylko kolegi z firmy :)

    To coś z hamulcami - może klocki się kończą?

    Albo płynu mało.

    P.

  • 3. Data: 2012-10-23 09:31:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam nabazgrał(a):

    > To coś z hamulcami - może klocki się kończą?
    > Albo płynu mało.

    Dzięki ... płyn jest więc to odpada.

    Klocki podno nie mają czujników więc skąd kontrolka ?

  • 4. Data: 2012-10-23 12:08:26
    Od: PJ <p...@g...com>

    usterka ukladu hamulcowego, najczesciej czujnik ABS (prawy przod) lub
    przewod do niego, na podnosnik i obejrzec dokladnie ew. podpiac sie
    interfejsem wtedy komp zezna dokladnie co i jak ...

    ps rocznik 97 nie ma ESP ? bo wtedy tez powinno sygnalizowac blad ...

    P.

  • 5. Data: 2012-10-23 12:24:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PJ nabazgral(a):

    > usterka ukladu hamulcowego, najczesciej czujnik ABS (prawy przod) lub
    > przewod do niego, na podnosnik i obejrzec dokladnie ew. podpiac sie
    > interfejsem wtedy komp zezna dokladnie co i jak ...

    Przekaze

    > ps rocznik 97 nie ma ESP ? bo wtedy tez powinno sygnalizowac blad ...

    Nie ma.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 6. Data: 2012-10-23 17:06:21
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 09:31:42 +0200, Chris napisał(a):

    > Dzięki ... płyn jest więc to odpada.

    Czy jest odpowiedni poziom tego płynu ? Klocki jak się kończą to tłoczek
    bardziej wychodzi z zacisku i ukad zwiększa swoją pojemność. Być może że
    czujnik, ktory zapewne jest przy zbiorniczku wychwytuje brak tego płynu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]