  • Data: 2010-01-23 10:47:21
    Temat: Problem z drukarką OKI ML 390 FB
    Od: Rex <w...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam drukarkę OKI Microline 390 FB. Przez wiele miesięcy drukarka
    spisywała się jak należy ale niestety od dwóch dni nie mogę nic
    wydrukować. Po włożeniu papieru w drukarce i kliknięciu "drukuj" pojawia
    się komunikat "Brak papieru w drukarce". Papier na pewno jest prawidłowo
    włożony. Przywróciłem ustawienia domyślne-fabryczne i nadaj jest to samo.

    Czy ktoś z Was wie co może być powodem problemów.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex