-
31. Data: 2005-12-16 22:59:01
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: "Sied@r" <s...@s...pl>
Pawel Szymanski napisał(a):
> On 2005-11-29, Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> wrote:
>
>>...Linxowi:
>>
>>http://gielda.wp.pl/a,1,b,1,c,17,wid,8103322,espie
mitent.html?ticaid=1a16
>>
>>ciekawe, czy bedzie z tego problem polskiego internetu ;)
>
>
> chyba sie staraja zeby byl:> dzisiaj awaria w Wawie, przez 3 godziny
> nie bylem w stanie dodzwonic sie do helpdesku. jak sie dodzwonilem gdzies
> gdzie odbierali telefony to zwalili na snieg.
>
> Ever
>
>
w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
stanelo cale futuro w Wawie.
wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
mokry gesty snieg - jest zabujczy.
-
32. Data: 2005-12-17 11:31:14
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Sied@r napisał(a):
> w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
> stanelo cale futuro w Wawie.
>
> wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
> mokry gesty snieg - jest zabujczy.
ale jakos im wyjatkowo snieg szkodzi ;)
jakos inne firmy dzialaja mimo sniegow
--
Mateusz
-
33. Data: 2005-12-17 19:45:29
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: "Sied@r" <s...@s...pl>
Mateusz Swatek napisał(a):
> Sied@r napisał(a):
>
>> w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
>> stanelo cale futuro w Wawie.
>>
>> wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
>> mokry gesty snieg - jest zabujczy.
>
>
> ale jakos im wyjatkowo snieg szkodzi ;)
>
> jakos inne firmy dzialaja mimo sniegow
>
to zalezy jakie ? nie wszystkie dzialaja na tak duzych czestotliowsciach.
Miales jakies lacze od nich ? ja mam kilka wiec pisze z wlasnej autopsji .
Poza tym wiekszosc operatorow w zaleznosci od przeplywnosci uzywa
(5Ghz-11 Ghz). Niestety nie mialem nigdy LMDS od kogos innego.
-
34. Data: 2005-12-17 21:31:00
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>
Sied@r <s...@s...pl> wrote:
> Poza tym wiekszosc operatorow w zaleznosci od przeplywnosci uzywa
> (5Ghz-11 Ghz).
Skad. Wiekszosc operatorow, ktorzy maja radio, ma tez radiolinie
punkt-punkt. Te zazwyczaj chodza w pasmach duzo wyzszych. 13 GHz (rzadko),
23 GHz, 38 GHz (czesciej). Nie mowiac juz o GSMach, ktore maja w ten sposob
polinkowane BTSy i zbudowany szkielet.
--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *
-
35. Data: 2005-12-17 22:52:07
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>
On 2005-12-16, Sied@r <s...@s...pl> wrote:
> Pawel Szymanski napisał(a):
[ciach]
>> chyba sie staraja zeby byl:> dzisiaj awaria w Wawie, przez 3 godziny
>> nie bylem w stanie dodzwonic sie do helpdesku. jak sie dodzwonilem gdzies
>> gdzie odbierali telefony to zwalili na snieg.
>>
>> Ever
>>
>>
> w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
> stanelo cale futuro w Wawie.
oj nie cale - z tego co pamietam ja wtedy nie mialem problemow.
pamietam awarie gdy chyba jakis router im padl.
ja mam 700-900m od nadajnika i pogoda nigdy nie miala wplywu na dzialanie
lacza.
>
> wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
> mokry gesty snieg - jest zabujczy.
poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w piatek
po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
--
Paweł Szymański
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-
36. Data: 2005-12-18 00:27:38
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: "Jacek M." <n...@u...net>
W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
przez Pawel Szymanski:
[...]
>
> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
--
Pozdrawiam, J. Maślanka
-
37. Data: 2005-12-18 09:08:35
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>
On 2005-12-17, Pawel Szymanski <p...@n...pl> wrote:
> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku. podczas
> poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w piatek
> po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
Calkiem jak w CDP swego czasu :)
Pozdrawiam
Pawel
--
Pawel Rutkowski
-
38. Data: 2005-12-18 09:09:30
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>
On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
>> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
> ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
> przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
> od helpdesku?
hmm... odebrania telefonu ?
Pozdrawiam
Pawel
--
Pawel Rutkowski
-
39. Data: 2005-12-18 09:30:09
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: <a...@n...pl>
Użytkownik "Jacek M." <n...@u...net> napisał w wiadomości
news:do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl...
>W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>>
>> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
>> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko
> z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
>
> --
> Pozdrawiam, J. Maślanka
Panie Maślanka,
Bylem waszym klientem i wlasnie przez takie glupie gadanie nie jestem.
Tego czego bym oczekiwal od helpdesku w takich sytuacjach
TO PROFESJONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA.
a nie taki poziom jaki prezentujecie.
Moze powinniscie nazwe zmienic na HELLDESK.
Rola helpdesku polega na przekazanie maksymalnej ilosci informacji
klientowi, a nie tylko na przyjeciu zgloszenia, z ktorym i tak nic nie
robicie.
I na tworzeniu pozytywnych relacji z klientem - awaria awarią, ale rola
konsultanta polega tez na tym, zeby uspokoic klienta.
Skoro HelpDesk PRO-Futuro nie ma nawet bezposredniego kontaktu do Dzialu
Utrzymania Sieci,
ani do Administratorow, zeby na biezaco sprawdzic awarie - tak mi kiedys sam
Pan telefonicznie powiedzial
to gdzie tu mozna mowic o profesjonalizmie. (albo to byla sciema :-)
Kiedys chcialem uzyskac informacje, czy moj terminal LMDS jest "zlinkowany"
z baza.
Kulturalne zdanie jakie kiedys tez od was uslyszalem - "Pan zakloca prace
naszego HelpDesku",
a to tylko dlatego uslyszalem, ze zadzwonilem drugi raz w ciagu godziny w
tej samej sprawie :-)
Futuro tez ma fajny zwyczaj, o czym pewnie niewielu wie, ze awarie, przed
ktorymi rozkladaja rece,
zamydlaja stwierdzeniem "Pan przeciez nie ma wykupionego SLA u nas" :-)
Podalbym jeszcze pare przykladow "oczekiwan", ale to juz by bylo OFFTOPIC.
A pisze o tym na forum, gdyz sam Pan sie zapytal "czego oczekiwalbys od
helpdesku?".
Na szczescie teraz korzystam z uslug CDP i ATM. Tam personel jest na
szczescie przeszkolony
do wspolpracy z klientem.
Pozdrawiam, AreZ
-
40. Data: 2005-12-18 10:08:37
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
Jacek M. napisał(a):
> W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>
>>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
>>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
>
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
(podanie terminu zmiany anten/linku)
informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
(Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
jak zglosil problemy o 1 w nocy)
--
Mateusz