eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedane
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 31. Data: 2005-12-16 22:59:01
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: "Sied@r" <s...@s...pl>

    Pawel Szymanski napisał(a):
    > On 2005-11-29, Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> wrote:
    >
    >>...Linxowi:
    >>
    >>http://gielda.wp.pl/a,1,b,1,c,17,wid,8103322,espie
    mitent.html?ticaid=1a16
    >>
    >>ciekawe, czy bedzie z tego problem polskiego internetu ;)
    >
    >
    > chyba sie staraja zeby byl:> dzisiaj awaria w Wawie, przez 3 godziny
    > nie bylem w stanie dodzwonic sie do helpdesku. jak sie dodzwonilem gdzies
    > gdzie odbierali telefony to zwalili na snieg.
    >
    > Ever
    >
    >
    w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
    stanelo cale futuro w Wawie.

    wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
    mokry gesty snieg - jest zabujczy.


  • 32. Data: 2005-12-17 11:31:14
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):
    > w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
    > stanelo cale futuro w Wawie.
    >
    > wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
    > mokry gesty snieg - jest zabujczy.

    ale jakos im wyjatkowo snieg szkodzi ;)

    jakos inne firmy dzialaja mimo sniegow

    --
    Mateusz


  • 33. Data: 2005-12-17 19:45:29
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: "Sied@r" <s...@s...pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > Sied@r napisał(a):
    >
    >> w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
    >> stanelo cale futuro w Wawie.
    >>
    >> wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
    >> mokry gesty snieg - jest zabujczy.
    >
    >
    > ale jakos im wyjatkowo snieg szkodzi ;)
    >
    > jakos inne firmy dzialaja mimo sniegow
    >
    to zalezy jakie ? nie wszystkie dzialaja na tak duzych czestotliowsciach.


    Miales jakies lacze od nich ? ja mam kilka wiec pisze z wlasnej autopsji .

    Poza tym wiekszosc operatorow w zaleznosci od przeplywnosci uzywa
    (5Ghz-11 Ghz). Niestety nie mialem nigdy LMDS od kogos innego.


  • 34. Data: 2005-12-17 21:31:00
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Sied@r <s...@s...pl> wrote:
    > Poza tym wiekszosc operatorow w zaleznosci od przeplywnosci uzywa
    > (5Ghz-11 Ghz).

    Skad. Wiekszosc operatorow, ktorzy maja radio, ma tez radiolinie
    punkt-punkt. Te zazwyczaj chodza w pasmach duzo wyzszych. 13 GHz (rzadko),
    23 GHz, 38 GHz (czesciej). Nie mowiac juz o GSMach, ktore maja w ten sposob
    polinkowane BTSy i zbudowany szkielet.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *


  • 35. Data: 2005-12-17 22:52:07
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2005-12-16, Sied@r <s...@s...pl> wrote:
    > Pawel Szymanski napisał(a):
    [ciach]

    >> chyba sie staraja zeby byl:> dzisiaj awaria w Wawie, przez 3 godziny
    >> nie bylem w stanie dodzwonic sie do helpdesku. jak sie dodzwonilem gdzies
    >> gdzie odbierali telefony to zwalili na snieg.
    >>
    >> Ever
    >>
    >>
    > w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
    > stanelo cale futuro w Wawie.

    oj nie cale - z tego co pamietam ja wtedy nie mialem problemow.
    pamietam awarie gdy chyba jakis router im padl.
    ja mam 700-900m od nadajnika i pogoda nigdy nie miala wplywu na dzialanie
    lacza.

    >
    > wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
    > mokry gesty snieg - jest zabujczy.

    poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w piatek
    po 3 godzinach mi sie to nie udalo.


    --
    Paweł Szymański
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
    że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."


  • 36. Data: 2005-12-18 00:27:38
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    przez Pawel Szymanski:
    [...]
    >
    > poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    > podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    > piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.

    Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka


  • 37. Data: 2005-12-18 09:08:35
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-12-17, Pawel Szymanski <p...@n...pl> wrote:
    > poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku. podczas
    > poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w piatek
    > po 3 godzinach mi sie to nie udalo.

    Calkiem jak w CDP swego czasu :)

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski


  • 38. Data: 2005-12-18 09:09:30
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
    >> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
    > ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
    > przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
    > od helpdesku?

    hmm... odebrania telefonu ?

    Pozdrawiam
    Pawel
    --
    Pawel Rutkowski


  • 39. Data: 2005-12-18 09:30:09
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: <a...@n...pl>


    Użytkownik "Jacek M." <n...@u...net> napisał w wiadomości
    news:do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl...
    >W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >>
    >> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko
    > z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, J. Maślanka

    Panie Maślanka,

    Bylem waszym klientem i wlasnie przez takie glupie gadanie nie jestem.
    Tego czego bym oczekiwal od helpdesku w takich sytuacjach
    TO PROFESJONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA.
    a nie taki poziom jaki prezentujecie.
    Moze powinniscie nazwe zmienic na HELLDESK.
    Rola helpdesku polega na przekazanie maksymalnej ilosci informacji
    klientowi, a nie tylko na przyjeciu zgloszenia, z ktorym i tak nic nie
    robicie.
    I na tworzeniu pozytywnych relacji z klientem - awaria awarią, ale rola
    konsultanta polega tez na tym, zeby uspokoic klienta.
    Skoro HelpDesk PRO-Futuro nie ma nawet bezposredniego kontaktu do Dzialu
    Utrzymania Sieci,
    ani do Administratorow, zeby na biezaco sprawdzic awarie - tak mi kiedys sam
    Pan telefonicznie powiedzial
    to gdzie tu mozna mowic o profesjonalizmie. (albo to byla sciema :-)
    Kiedys chcialem uzyskac informacje, czy moj terminal LMDS jest "zlinkowany"
    z baza.
    Kulturalne zdanie jakie kiedys tez od was uslyszalem - "Pan zakloca prace
    naszego HelpDesku",
    a to tylko dlatego uslyszalem, ze zadzwonilem drugi raz w ciagu godziny w
    tej samej sprawie :-)
    Futuro tez ma fajny zwyczaj, o czym pewnie niewielu wie, ze awarie, przed
    ktorymi rozkladaja rece,
    zamydlaja stwierdzeniem "Pan przeciez nie ma wykupionego SLA u nas" :-)
    Podalbym jeszcze pare przykladow "oczekiwan", ale to juz by bylo OFFTOPIC.

    A pisze o tym na forum, gdyz sam Pan sie zapytal "czego oczekiwalbys od
    helpdesku?".

    Na szczescie teraz korzystam z uslug CDP i ATM. Tam personel jest na
    szczescie przeszkolony
    do wspolpracy z klientem.

    Pozdrawiam, AreZ



  • 40. Data: 2005-12-18 10:08:37
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >
    >>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
    informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
    (podanie terminu zmiany anten/linku)
    informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
    (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
    jak zglosil problemy o 1 w nocy)

    --
    Mateusz

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: