  • 21. Data: 2009-10-04 10:21:36
    Temat: Re: Prezentacja - Magot
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:k66mp6-0c3.ln1@ziutka.router...

    > Dobra Stefan, mnie serio to rybka. Masz wątpliwości czy kombinuję -
    > popytaj na pl.soc.prawo. Wbrew temu co sugerujesz nie zależy mi na
    > argumentacji za wszelką cenę i do upadłego. Może i się mylę, ale to Ty
    > ryzykujesz.

    Temat Ty wywołałeś :-).
    Zadałem pytanie do działu prawnego MS. Zobaczymy, co odpiszą.

    Stefan Nawrocki

  • 22. Data: 2009-10-04 10:37:44
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tworzenie

    > Temat Ty wywołałeś :-).
    > Zadałem pytanie do działu prawnego MS. Zobaczymy, co odpiszą.

    Ja też jestem ciekaw :)

    JD

  • 23. Data: 2009-10-04 10:41:13
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja też jestem ciekaw :)

    Dam znać (o ile odpiszą).

    Stefan Nawrocki

  • 24. Data: 2009-10-04 23:18:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-10-04, Stefan Nawrocki <o...@3...com.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisa? w wiadomo?ci
    > tworzenie

    > Temat Ty wywo?a?e? :-).

    Przepraszam. Na drugi raz jak zrobisz coś, za co będzie Ci potencjalnie
    grozić sprawa karna, zapłata odszkodowania i wpis do rejestru skazanych
    się nie odezwę :)

    > Zada?em pytanie do dzia?u prawnego MS. Zobaczymy, co odpisz?.

    Dobry pomysł, choć nawet przy satysfakcjonującej Cię odpowiedzi za jakiś
    czas może się okazać, że niekoniecznie jest ona zgodna z polityką firmy
    :)

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2009-10-08 13:24:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-10-04, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Dobry pomysł, choć nawet przy satysfakcjonującej Cię odpowiedzi za jakiś
    > czas może się okazać, że niekoniecznie jest ona zgodna z polityką firmy
    >:)

    I odpisali?

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2009-10-08 16:12:24
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    > I odpisali?

    Tak. Że przyjęli zapytanie i przekazali do centrali :-).
    Zapewniają, że odpowiedź (z centrali) nadejdzie i z góry dziękują za
    cierpliwość :-).

    Stefan Nawrocki

  • 27. Data: 2009-10-11 19:00:45
    Od: "JD" <j...@g...com>

> [...]
    >
    > Tak. Że przyjęli zapytanie i przekazali do centrali :-).
    > Zapewniają, że odpowiedź (z centrali) nadejdzie i z góry dziękują za

    odpowiedzieli czy zapuszkowali?

    ;)

    JD

    PS. To było retoryczne.

  • 28. Data: 2009-10-11 20:44:19
    Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl>

    > odpowiedzieli czy zapuszkowali?

    Stan bez zmian. Chyba nie nadarmo w pierwszym liście wspominali coś o
    cierpliwości :-).

    Pozdrawiam
    Stefan Nawrocki

  • 29. Data: 2009-10-12 05:42:11
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Stan bez zmian. Chyba nie nadarmo w pierwszym liście wspominali coś o
    > cierpliwości :-).

    Może sani czegoś nie dopełnili i robią w pory ;)

    JD

  • 30. Data: 2009-10-29 18:40:49
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Użytkownik "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Może sani czegoś nie dopełnili i robią w pory ;)

    I nic?

    JD