  • 1. Data: 2009-02-07 19:02:50
    Temat: Prefix 223?
    Od: "smoker" <j...@o...pl>

    Czy jakaś telefonia komórkowa w Polsce używa prefiksu 223?
    Np. 048 223 123 456

    tia

    L.

  • 2. Data: 2009-02-07 19:13:55
    Temat: Re: Prefix 223?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gmklsp$eb4$1@opal.futuro.pl, *smoker* wrote:
    > Czy jakaś telefonia komórkowa w Polsce używa prefiksu 223?
    > Np. 048 223 123 456

    Tak ;-)
    Warszawska telefonia stacjonarna :)

    To numer stacjonarny z Warszawy po prostu - a wiec mozna go sobie np do Ery
    domowej albo Sferii przeniesc i juz masz stacjonarnokomorkowy.
    Tak na to popatrz:
    +48 22 3123456

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-07 19:14:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "smoker" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakaś telefonia komórkowa w Polsce używa prefiksu 223?
    > Np. 048 223 123 456

    hehe - a o stacjonarnych telefonach slyszales, czy za mlody jestes?
    A o takim miescie jak Warszawa?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-07 19:17:06
    Od: "smoker" <j...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gmkn21$os0

    > +48 22 3123456

    Rzeczywiście. Gapa jestem. Dzięki.

    L.

  • 5. Data: 2009-02-12 13:17:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ty się śmiej, ale ostatnio miałem bezsensowne telefony na komórkowca spod 0814 od
    marketoidów i szukałem ich operatora komórek, a to po prostu 0-81 było ;-))
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-12 15:58:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Ty się śmiej, ale ostatnio miałem bezsensowne telefony na komórkowca spod
    > 0814 od marketoidów i szukałem ich operatora komórek, a to po prostu 0-81
    > było ;-))

    Znak czasu.
    Kiedys sie ludziska pytali, "Co to za wojewodztwo 0-66?" a dzisiaj "Co to za
    komórka 0-223 ?":)
    Btw - 0-223 sobie kazdy moze zalozyc - np. w Tlenofonie :)

    Pozdrawiam
    SDD