  • 1. Data: 2009-02-06 22:24:08
    Temat: Jabra 2010, 250, 250v, 135 - czym sie roznia?
    Od: vinc <v...@g...com>

    Witam,
    Chcialbym kupic ktoras ze sluchawek wymienionych w tytule. Wszystkie
    sa dosyc tanie i zbieraja dobre opinie.
    Problem w tym ze przestudiowałem instrukcje obslugi oraz kilka forow i
    nijak nie moge wywnioskowac czym one sie tak naprawde od siebie
    roznia, ewentualnie ktora bylaby po prostu najlepsza.
    Zalezy mi na tym zeby dzialala bez problemu na urzadzeniach z
    systemami WM2005 - 6.1 i z PC.

    Jakies podpowiedzi?