  • 1. Data: 2009-02-07 16:56:38
    Temat: Nowe Orange Go - paranoja / ostrzeżenie
    Od: "bgsw" <b...@p...onet.pl>

    Posiadacze Nowe Orange Go - uwazajcie.
    Zawsze laduje za 100PLN (zeby miec jak najnizsze stawki).

    Ostatnio zdazylo mi sie, ze kilka dni po zaladowaniu - przychodzi doladowanie za
    5PLN (nie wiadomo skad - BOK twierdzi, ze zdrapka), niby fajnie - bo za darmo
    5PLN - ale automatycznie z 20gr/min do orange robi sie 60gr/min.

    Jak tylko przyjdzie Wam 5PLN, ktorego nie ladowaliscie, od razu zglaszajcie do
    BOKu to fake_doladowanie.

    Niestety ten przypadek, jak sie dowiedzialem, nie jest jedyny a dosyc popularny.

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-02-07 18:19:03
    Temat: Re: Nowe Orange Go - paranoja / ostrzeżenie
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    bgsw pisze:
> [...]
    > BOKu to fake_doladowanie.
    >
    > Niestety ten przypadek, jak sie dowiedzialem, nie jest jedyny a dosyc popularny.

    w _ostateczności_ przejdź na orange pop ( czy jakaś tam podobna nazwa)
    wtedy mozesz doładowywać nawet po 6zł na miesiac, i kupować sobie
    pakiety(ora+stacj-20gr). Wiem, niewigodne ale nikt Cie nie "wyrucha" za
    5 PLN

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-02-07 19:03:41
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Wiem, niewigodne ale nikt Cie nie "wyrucha" za
    > 5 PLN
    >
    > ToMasz

    Swoją drogą ciekawe jak daleko może iść złośliwość ludzka. Zapłaci taki pięć
    zeta ino po to żeby Ci niedobrze zrobić...
    No chyba, że ma się z kimś na tzw. "pieńku"...\
    sil

  • 4. Data: 2009-02-08 12:28:44
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą ciekawe jak daleko może iść złośliwość ludzka. Zapłaci
    taki pięć
    > zeta ino po to żeby Ci niedobrze zrobić...
    > No chyba, że ma się z kimś na tzw. "pieńku"...\

    Pierdu, pierdu...
    Jest taka stara maksyma prawnicza :
    Uczynil ten komu to przynioslo korzysc.

    A teraz podumaj kto na tym najwiecej zarobil i komu juz po 12 minutach
    rozmowy to zaczyna przynosic czysty zysk ?

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2009-02-08 13:09:51
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A teraz podumaj kto na tym najwiecej zarobil i komu juz po 12 minutach
    > rozmowy to zaczyna przynosic czysty zysk ?

    Na ten wariant nie wpadłem... aż tak???

  • 6. Data: 2009-02-08 22:12:41
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na ten wariant nie wpadłem... aż tak???

    Hmm .... nowa spiskowa teoria dziejow ? :))
    OP musi wiedziec skad pochodzi doladowanie
    a skoro twierdzi ze to ze zdrapki,
    to najprawdopodobniej ktos sie walnal wklepujac numerek