  • 1. Data: 2009-02-07 17:52:40
    Temat: N958GB - zwiechy
    Od: Gandalfini <g...@g...com>

    Witam,
    Mam problem z moim telefonem - od kilku dni łapie nagminnie zwiechy np.
    podczas uruchamiania się pojawia się napis Nokia a otem czarny ekran i
    nie idzie dalej - pomimo, że klawisze na sliderze się świecą, czasem
    zawiesza się na wpisywaniu pin-u, czasem po starcie się nie włącza...a
    czasem podziała jakiś czas poprawnie i znów się zawiesi :/
    Próbowałem hard resetu, wgrywania nowego firmware - nadal to samo -
    zatem wada jest czysto hardwarowa.
    Czasem też, jak ekran zgaśnie u góry pojawiają się jaśniejsze "paski"
    Moim zdaniem schrzaniło się coś ze sliderem (telefon spadł mi z ok 20-30
    cm na dywan- bo właśnie najczęściej telefon zawiesza się gdy rozsuwam
    slidera/naciskam klawisze znajdujące się na nim.
    Orientujecie się, czy opłaca się to reperować(a jeśli tak, to ile może
    wynieść naprawa pogwarancyjna) bo nie wiem czy opłaca się go jeszcze
    ratować, czy od razu dać sobie spokój i kupić nowy.