  • 31. Data: 2018-10-25 12:57:34
    Temat: Re: Precz z elektrykami
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widze ze do podobnych wnioskow co moje dochodza i inni. Ze nie ma na Ziemi zycia
    jesli nie bedzie dostatecznej ilosci co2. Jeszcze tylko ekolodzy i inni popaprancy
    musza zrozumiec ze ocieplenie odblokuje wiecej terenow pod uprawy niz zostanie
    straconych w wyniku podniesienia sredniej temperatury.

  • 32. Data: 2018-10-25 13:05:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2018 11:58:59 +0200, collie napisał(a):

    > No, prund do trakcji elektrycznej w Polsce bierze
    > się z wiatru i ze słońca. I tym sposobem katastrofa
    > cywilizacyjna nam niestraszna.

    Nie staraj się być głupszym niż jesteś. Jest oczywiste że z punktu
    widzenia zapobieżenia katastrofie klimatycznej trakcja elektryczna w
    Polsce nie ma większego sensu. Jeśli natomiast wziąść pod uwagę aspekt
    ekonomiczny to jeśli w końcu elektryki będą tańsze niż spalinówki to i
    Polacy zaczną je kupować nie zważając na aspekt klimatyczny. Ale nie o
    to chodzi w tej zabawie. Patrz nieco szerzej niż twoje podwórko, bo się
    obudzisz z kałachem w ręku strzelając do uchodźców klimatycznych
    szturmujących twoją granicę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2018-10-25 13:07:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2018 03:57:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jeszcze tylko ekolodzy i inni popaprancy musza zrozumiec ze ocieplenie odblokuje
    wiecej terenow pod uprawy niz zostanie straconych w wyniku podniesienia sredniej
    temperatury.

    Zenuś, doprawdy czasem lepiej by było jakbyś zamilczał.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2018-10-25 13:10:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wziąść

    Tak to już jest, że czasem jak człowiek chce uchodzić za mądrego, to jak
    się go posłucha w szczegółach, to wyjdzie, że jest po prostu imbecylem.
    Nie opanował nawet umiejętności pisania, a co dopiero mówić o meandrach
    ziemskiej klimatologii.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2018-10-25 13:31:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policz jakie sa okolice okolorownikowe i co sie na nich uprawia i porownaj z
    wielkoscia terenow na ktorych teraz jest wieczna zmarzlina i dopiero pisz, pisz,
    pisz.

  • 36. Data: 2018-10-25 13:35:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Oct 2018 13:10:29 +0200, w <pqs8b7$tq0$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Tak to już jest, że czasem jak człowiek chce uchodzić za mądrego, to jak
    > się go posłucha w szczegółach, to wyjdzie, że jest po prostu imbecylem.

    Nie kontruuje się zdań złożonych, gdy nie ma takiej potrzeby, a można to zrobić
    prościej.

  • 37. Data: 2018-10-25 13:37:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Oct 2018 04:31:44 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Policz jakie sa okolice okolorownikowe i co sie na nich uprawia i porownaj z
    wielkoscia terenow na ktorych teraz jest wieczna zmarzlina i dopiero pisz, pisz,
    pisz.

    Znaczy się chcesz uprawiać pola na Antarktydzie i Grenlandii?
    Aha... aha...

  • 38. Data: 2018-10-25 19:15:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja nie bo tego nie dozyje. Ale jak by sie zrobilo prawdziwe ocieplenie to znasz jakis
    powod zeby w Norwegii winogrona nie rosly a na syberii kukurydza, ziemniaki, jablka i
    co sobie jeszcze zazyczysz. Problemem nie jest ocieplenie tylko gatunek ludzi ktorzy
    beda sie musieli przeprowadzic z okolic rownika. Zreszta oni juz sami sie
    przeprowadzaja.

  • 39. Data: 2018-10-25 21:37:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.10.2018 o 18:20, kk pisze:
> [...]
    > spolecznosciach wiejskich, samodzielnie produkujac sobie pozywienie.
    > Wtedy do transportu wystarczy nam stary poczciwy kon i wol. Gwarantuje
    > wszystkim, ze ludzie beda bardziej szczesliwi bez tej calej tzw
    > "cywilizacji"; spedzania godzin wsrod smrodu i halasu, ogladania prania
    > mozgu w telewizji i kombinowaniu jak zdobyc cos co podobno musze miec,
    > zeby byc szczesliwym. Na pierwszy plan wroci rodzina, humanizm i
    > wszystkie inne wartosci z nimi zwiazane. A my swoj czas, ktory teraz
    > poswiecamy na nabijanie kieszeni wiecznie nienasyconym demonom, bedziemy

    No i tu się pojawia problem, bo państwo (EU) chce regulować wszystko i
    nie znosi innej władzy, niż własna. Dlatego musi zostać zlikwidowana
    albo zminimalizowana władza rodzicielska, władza właścicielska i władza
    religijna oraz szkolna.
    Wtedy powstanie zamiast społeczeństwa "masa" którą można będzie dowolnie
    kształtować.
    Jacek

  • 40. Data: 2018-10-25 22:37:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze dzieci od zawsze byly panstwowe to cos normalnego. Panstwo pozwala wychowywac
    rodzicom swoje dzieci bo tak jest najtaniej dla panstwa. Oczywiscie przez panstwo
    nalezy rozumiec wszystkie panstwa a nie jakies konkretne. Ludzie dorosli tez sa
    panstwowi w znaczeniu naleza do panstwa. Idac dalej wszystko co jest w panstwie
    nalezy do panstwa.