  • 101. Data: 2016-06-22 23:03:43
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Ale zarejestrować byś się mógł :-)
    Gdyby była okazja go poznać to normalne że imię i nazwisko bym podał.
    ---
    Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?

  • 102. Data: 2016-06-23 06:46:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 23:03:55 UTC+2 użytkownik re napisał:.

    > Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?
    Napisz może bezpośrednio do czego zmierzasz.

  • 103. Data: 2016-06-23 15:00:22
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-21 o 17:24, rs pisze:

    > jesli przyjac te logike, to wystarczy nie glosowac, albo glosowac
    > przeciwko swoim pogladom, i wtedy oni, przejda na nasza strone.
    > proste. <rs>

    Nadal krzywe. Zdaje się że nie ma na to żadnego sposobu aby w końcu
    zaczęli rządzić przedstawiciele/reprezentanci elektoratu. Nawet
    rewolucja załatwi sprawę tylko na krótko.

  • 104. Data: 2016-06-23 15:00:50
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-21 o 14:27, Kris pisze:

    > Dlaczego niby?

    Ze strachu. I to nie za jakieś kłamstwa może Ci grozić coś poważnego. Te
    sqrwysyny boją się prawdy wypowiedzianej na głos, w takim wypadku mogą
    się posunąć do ostateczności.

    > Ano mam. Komórka na abonament, internet Neostrada tez zapisana jak trzeba, konto
    bankowe na mnie, dom samochód tez nie na słupa tylko na mnie, konto na allegro na
    moje dane, paypal itp również, nawet w profilu na xbox soje dane podałem i w wielu
    innych miejscach. Jak mialem tel stacjonarny to w książce telefonicznej bylem. Na
    domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
    > A i meila nie maskuje a spamu znikome ilości;)

    Jak widzę nawet nigdy się nie zastanawiałeś jakie możliwości posiada
    anonimowa karta telefoniczna/modemowa. Pozostałe rzeczy choć też ważne
    to jednak aż tak nie rzutują na wolność słowa. Choć z drugiej strony
    konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić konieczność imiennej
    rejestracji samochodu.

    > Szczerze mówiąc nie wiem- nigdy mnie jakoś polityka(a szczególnie zagraniczna) nie
    interesowała.
    > Moje zdanie o polityce w Polsce jest takie ze średnio co 4 lata słychać kwik
    odrywanych od koryta i radość tych co do koryta się dostali.
    > Nawet wśród radnych w moim mieście to dokładnie tak samo jest.
    > Tak z grubsza to wg mnie wygląda

    Faktycznie widać że nie interesujesz się polityką.

  • 105. Data: 2016-06-23 15:27:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 15:00:45 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Jak widzę nawet nigdy się nie zastanawiałeś jakie możliwości posiada
    > anonimowa karta telefoniczna/modemowa.
    Możliwości ma pewnie te same co zarejestrowana. Ale napisz proszę jakie korzyści
    przyniesie mi korzystanie z niezarejestrowanej karty telefonicznej/modemowej. Nigdy
    chyba z takiej nie korzystałem to i nie wiem. Nawet w 1999 roku(chyba) jak pierwszego
    "tak taka" kupiłem to zarejestrowałem. Później zmieniłem na abonament i tak do
    dzisiaj.
    Nikt mnie nie zamknął, w kominiarkach nie wpadli żadnych innych plag nie pamiętam

    >Pozostałe rzeczy choć też ważne to jednak aż tak nie rzutują na wolność >słowa.
    >Choć z drugiej strony konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić
    >konieczność imiennej rejestracji samochodu.
    Chociażby po to żeby było łatwiej ustalić sprawcę kolizji/wypadku czy czego tam.

    > Faktycznie widać że nie interesujesz się polityką.
    Nie zawracam sobie głowy rzeczami na które realnie wpływu nie mam. Na wybór Kandydat
    którego popierałem bo miał "program"/pomysły wg mnie ciekawe po tym jak został radnym
    po 2 czy 3 miesiącach został podkupiony i przeszedł do opozycyjnego klubu.
    Kolejny któremu rękę przestałem podawać a ja dzięki temu nawet lokalną politykę
    odpuściłem.

  • 106. Data: 2016-06-23 17:27:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2016 9:00 AM, Trybun wrote:

    > Nadal krzywe. Zdaje się że nie ma na to żadnego sposobu aby w końcu
    > zaczęli rządzić przedstawiciele/reprezentanci elektoratu. Nawet
    > rewolucja załatwi sprawę tylko na krótko.

    zeby zaczeli rzadzic porzadni ludzie, to elektorat musi byc politycznie
    wyedukowany i swiadomy, a jesli w wiekszosci bierze swoja wiedze z
    kazan, albo teorii spiskowych, to wybiera takich, a nie innych. <rs>

  • 107. Data: 2016-06-23 18:55:43
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-23 o 17:27, rs pisze:

> [...]
    > politycznie wyedukowany i swiadomy, a jesli w wiekszosci bierze swoja
    > wiedze z kazan, albo teorii spiskowych, to wybiera takich, a nie

    Przede wszystkim elektorat musiałby mieć możliwość wyboru. Dać ludziom
    takie możliwości aby samemu mogli kreować swoich przedstawicieli. Bo
    mamy wszystko zawłaszczone przez polityków. Nawet te prywatne media nie
    mogą prowadzić własnej polityki medialnej i informacyjnej bo podlegają
    okresowej weryfikacji koncesyjnej w której ostatnie słowo i tak należy
    do nich (polityków)..

  • 108. Data: 2016-06-23 18:58:35
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-23 o 15:27, Kris pisze:
> [...]
    dzisiaj.
    > Nikt mnie nie zamknął, w kominiarkach nie wpadli żadnych innych plag nie pamiętam

    Niestety nie znam Twoich upodobań i preferencji. Mogę napisać tylko co
    ja odnoszę za korzyści używając anonimowej karty. Otóż jest to jedna z
    bardzo nielicznych, dostępnych dla mnie rzeczy pozwalających na
    częściowe odreagowanie całej tej goebbelszczyzny jaką jestem zalewany
    przez cały czas. Tu parę rozmów prowadzonych bez strachu i skrępowania,
    tu w Usenecie te parę postów o faktach i prawdzie itditp pozwala
    zachować jaką taką równowagę psychiczną.

    >konieczność imiennej rejestracji samochodu.
    > Chociażby po to żeby było łatwiej ustalić sprawcę kolizji/wypadku czy czego tam.

    I dla tego każdy musi, że tak powiem - łazić z imiennym kolczykiem?

> [...]
    klubu.
    > Kolejny któremu rękę przestałem podawać a ja dzięki temu nawet lokalną politykę

    Oj, żeby to tak szło w obie strony, - ja się "nią" nie interesuję, to i
    "ona" się mną nie interesuje. Niech sobie tam osobowo czy w ramach
    partii kradną, uprawiają zoofilię, czy kazirodztwo, ale się prostytuują
    ale niech na każdym kroku nie polują na mnie. Niech nie utrudniają na
    każdym kroku życia, nie prześladują, niech nie wynajdują dla mnie
    problemów tam gdzie naprawdę ich nie ma.

  • 109. Data: 2016-06-23 19:16:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2016 12:55 PM, Trybun wrote:

    > Przede wszystkim elektorat musiałby mieć możliwość wyboru. Dać ludziom
    > takie możliwości aby samemu mogli kreować swoich przedstawicieli. Bo
    > mamy wszystko zawłaszczone przez polityków.

    a ci politycy to sie sami wybrali?

    > Nawet te prywatne media nie
    > mogą prowadzić własnej polityki medialnej i informacyjnej bo podlegają
    > okresowej weryfikacji koncesyjnej w której ostatnie słowo i tak należy
    > do nich (polityków)..

    i jak wyzej. tacy politycy jaki elektorat. <rs>

  • 110. Data: 2016-06-24 00:15:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?
    Napisz może bezpośrednio do czego zmierzasz.
    ---
    Chciałbym wiedzieć po jakiego grzyba chcesz się rejestrować