-
1. Data: 2014-05-07 20:39:16
Temat: Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?
Od: potter192 <artur.h95@_NOSPAM_o2.pl>
Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedź wydaje się być
banalna, jednak mam na myśli pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam się
czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego) przed
zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma 56.9kW
i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a więc
przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten iloraz po
zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze, stosunek mocy do
masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W takim razie moje
ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów obliczania stosunku mocy
do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat. A2, jest właściwy?
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2014-05-07 21:03:00
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do masy?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
> Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedź wydaje się być
> banalna, jednak mam na myśli pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam
> się czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
> więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat.
> A2, jest właściwy?
ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność
mocy tego motocykla,
Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70
I tyle.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
3. Data: 2014-05-07 21:27:19
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
Od: potter192 <artur.h95@_NOSPAM_o2.pl>
Kuczu napisal
> W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
>> Witam. Wiem, Ĺźe na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĹş wydaje siÄ byÄ
>> banalna, jednak mam na myĹli pewien szczegĂłĹ... Mianowicie zastanawiam
>> siÄ czy ten stosunek naleĹźy liczyÄ (w przypadku motocykla blokowanego)
>> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
>> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
>> wiÄc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
>> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
>> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieĹci siÄ w ograniczeniu. W
>> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: KtĂłry z w.w. sposobĂłw
>> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisĂłw dotyczÄ cych kat.
>> A2, jest wĹaĹciwy?
> ale co w tym skomplikowanego ?
> ustawa:
> motocykl o mocy nieprzekraczajÄ cej 35 kW i stosunku mocy do masy wĹasnej
> nieprzekraczajÄ cym 0,2 kW/kg, przy czym nie moĹźe on powstaÄ w wyniku
> wprowadzenia zmian w pojeĹşdzie o mocy przekraczajÄ cej dwukrotnoĹÄ
> mocy tego motocykla,
> Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
> 35/229=0,152<0,2
> Oraz
> 56,9<70
> I tyle.
Dzięki wielkie :D O to właśnie mi chodziło.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
4. Data: 2014-05-08 18:50:32
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
Od: m...@g...com
W dniu środa, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 użytkownik potter192 napisał:
> Kuczu napisal
>
>
>
> > W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
>
> >> Witam. Wiem, Ĺźe na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĹş wydaje siÄ byÄ
>
> >> banalna, jednak mam na myĹli pewien szczegĂłĹ... Mianowicie zastanawiam
>
> >> siÄ czy ten stosunek naleĹźy liczyÄ (w przypadku motocykla blokowanego)
>
> >> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
>
> >> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
>
> >> wiÄc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
>
> >> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
>
> >> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieĹci siÄ w ograniczeniu. W
>
> >> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: KtĂłry z w.w. sposobĂłw
>
> >> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisĂłw dotyczÄ cych kat.
>
> >> A2, jest wĹaĹciwy?
>
>
>
> > ale co w tym skomplikowanego ?
>
> > ustawa:
>
> > motocykl o mocy nieprzekraczajÄ cej 35 kW i stosunku mocy do masy wĹasnej
>
> > nieprzekraczajÄ cym 0,2 kW/kg, przy czym nie moĹźe on powstaÄ w wyniku
>
> > wprowadzenia zmian w pojeĹşdzie o mocy przekraczajÄ cej dwukrotnoĹÄ
>
> > mocy tego motocykla,
>
>
>
> > Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
>
> > 35/229=0,152<0,2
>
> > Oraz
>
> > 56,9<70
>
>
>
> > I tyle.
>
>
>
> Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o.
>
>
>
> --
>
> Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Kuczu jest nie zastąpiony :)
pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650
-
5. Data: 2014-05-10 03:08:55
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do m asy?
Od: Akarm <a...@w...pl>
W dniu 2014-05-08 18:50, m...@g...com pisze:
> Kuczu jest niezastąpiony :)
Chociaż raz mnie szlag trafił, kiedy szukałem informacji o butach, które
są są dla większości motocyklistów za ciasne. :)
Wtedy mi nie pomógł.
--
Akarm
http://bykom-stop.avx.pl