eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
  • X-Received: by 10.140.48.171 with SMTP id o40mr24990qga.38.1399567832926; Thu, 08 May
    2014 09:50:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.48.171 with SMTP id o40mr24990qga.38.1399567832926; Thu, 08 May
    2014 09:50:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ih12no1573002qab.1!news-out.
    google.com!du2ni24885qab.0!nntp.google.com!hw13no1469986qab.0!postnews.google.c
    om!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Thu, 8 May 2014 09:50:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <51d5875ad4bc7c80edc18e543d1f362d$1@grupy.scigacz.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.254.134.42;
    posting-account=R6roCgoAAAAZH0gVagtPH-_fJtbqhdjU
    NNTP-Posting-Host: 77.254.134.42
    References: <ddc1f72e85a096ee921e55f54a6e7ce6$1@grupy.scigacz.pl>
    <lke021$udr$1@node1.news.atman.pl>
    <51d5875ad4bc7c80edc18e543d1f362d$1@grupy.scigacz.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Thu, 08 May 2014 16:50:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665409
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 użytkownik potter192 napisał:
    > Kuczu napisal
    >
    >
    >
    > > W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
    >
    > >> Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedź wydaje się być
    >
    > >> banalna, jednak mam na myśli pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam
    >
    > >> się czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
    >
    > >> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
    >
    > >> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
    >
    > >> więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
    >
    > >> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
    >
    > >> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
    >
    > >> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: KtĂłry z w.w. sposobĂłw
    >
    > >> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczących kat.
    >
    > >> A2, jest właściwy?
    >
    >
    >
    > > ale co w tym skomplikowanego ?
    >
    > > ustawa:
    >
    > > motocykl o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
    >
    > > nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
    >
    > > wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność
    >
    > > mocy tego motocykla,
    >
    >
    >
    > > Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
    >
    > > 35/229=0,152<0,2
    >
    > > Oraz
    >
    > > 56,9<70
    >
    >
    >
    > > I tyle.
    >
    >
    >
    > Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

    Kuczu jest nie zastąpiony :)
    pozdrawiam
    mmaurycy
    Hyosung GT650

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: