  • 1. Data: 2013-07-24 12:54:38
    Temat: Santa Fe 3,3 V6
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Pomykał ktoś autem z takim silniczkiem?
    Jakie wrażenia?
    Moze ktoś użytkował go dłużej - jak z dostępnością części, z cenami,
    spalaniem itp
    I ogolnie jakie są opinie o tym V6 z automatem.

    Aha auto ma założone LPG.

    Rozważam zakup, ale mam obawy bo to amerykaniec.

    __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8603 (20130724) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

  • 2. Data: 2013-07-24 13:08:39
    Temat: Re: Santa Fe 3,3 V6
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    wirus?w 8603 (20130724) __________

    > Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

    Jak chcesz ogarnąć wrażenia, jak nie ogarniasz OE i tego co tu wrzuca/sz?

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-07-24 16:28:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Jul 2013 12:54:38 +0200, uciu napisał(a):

    > Rozważam zakup, ale mam obawy bo to amerykaniec.

    Co ma Hyundai wspolnego z Ameryka? Silnik i samochod sa koreanskie.
    Ja bym sie raczej bal tego, ze z 3,3 l silnik osiaga 270 koni i ma 4 zawoy
    na cylinder, wiec zywotnosc bedzie mial raczej jak europejczyk (~300 tys.)
    a nie jak amerykaniec, gdzie z takiej pojemnosci masz 150-180 koni, wiec
    silnik bez problemu przejezdza zazwyczaj 500-600 tys. km.

    Jezdzilem Santa Fe, ale inna wersja. Moge tylko powiedziec, ze na moj gust
    jest to dosc niewygodne auto.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał