  • 11. Data: 2011-08-16 22:42:16
    Temat: Re: Praca na dwóch monitorach
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 16.08.2011, o godzinie 18.39.42, na pl.rec.foto.cyfrowa, Janko
    Muzykant napisał(a):

    > Najpierw podłącz jakikolwiek na tydzień. 90%, że Ci się to nie spodoba.
    > Próbowałem ze trzy razy, pierwszy chyba z 15 lat temu, w czasach
    > 800x600. W końcu wygrał... piąty palec lewej ręki i Tab :)

    Co kto lubi. Mi na dwóch pracuje się rewelacyjnie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 12. Data: 2011-08-16 22:54:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Newsbeitragnews:j2e6gg$k52$2@news.onet.pl...>W dniu 2011-08-16 11:55, RadekD pisze:

    > Gadanie...  Ja sobie bez dwóch monitorów to już nie wyobrażam
    pracy.https://picasaweb.google.com/11375576433817865
    9797/17August2011#56415...

    Uwazaj z kim wchodzisz w polemike.
    Jak jeszcze zaczniesz sie przy tym upierac, to zostaniesz nastepnym
    chamem grupowym.
    Temu chlopinie wydaje sie, ze jest tu wyrocznia, nawet jesli tylko
    jeden raz czegos probowal, to wie lepiej od tych, ktorzy na stale to
    praktykuja.
    Ja od 15 lat ciagle pracuje na 2 monitorach i sobie to chwale, ale
    jakby trzeba bylo popracowac na jednym, to tez sobie to wyobrazam.
    ------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 13. Data: 2011-08-17 00:13:24
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-08-16 18:39, Janko Muzykant wrote:
    > Najpierw podłącz jakikolwiek na tydzień. 90%, że Ci się to nie spodoba.
    > Próbowałem ze trzy razy, pierwszy chyba z 15 lat temu, w czasach 800x600.
    > W końcu wygrał... piąty palec lewej ręki i Tab :)

    Równie dobrze może być zupełnie na odwrót w tym temacie.

    Osobiście pracuję na jednym lub dwóch, tzn. na trzy komputery mam bądź dwa
    stacjonarne, bądź laptopowy+stacjonarny, bądź sam laptopowy. Chętnie bym
    zamienił na trzy apple cinema 27".

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 14. Data: 2011-08-17 07:05:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 00:42:16 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Co kto lubi. Mi na dwóch pracuje się rewelacyjnie.

    Ja kiedyś używałem dwóch w biurze, ale trudno to nazwać "pracą na dwóch
    monitorach" - pracowałem na jednym, a drugi był na "dodatki" na które tylko
    zerkałem co jakiś czas. W tej chwili wolę jeden i przełączanie między
    aplikacjami - lepiej mi się pracuje gdy nie muszę się rozglądać, tylko mam
    wszystko przed sobą w jednym miejscu i nie muszę latać ani myszą ani
    wzorkiem

    Pozdrawiam
    Henry

  • 15. Data: 2011-08-17 12:06:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadekD wrote:
    > Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem NECa PA241.
    > Strasznie mnie korci zakup drugiego monitorka na same
    > palety (Lightroom itp).
    >
    > Tylko, że najtańszy NEC (lub jakiś inny na PVA / ISP) to
    > grubo ponad 1000zł.
    > Czy da się żyć gdy monitor na paletki jest na TN ?
    > Bo wtedy już za 300-400zł można coś kupić.
    >
    > Czy bardzo przeszkadza inna kolorystyka ?

    a może sprzedaj tego o kup większy :)

  • 16. Data: 2011-08-18 11:00:44
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Co kto lubi. Mi na dwóch pracuje się rewelacyjnie.

    Potwierdzam, chociaz na poczatku trzeba sie ciut
    przyzwyczaic. Ale potem... powrot na jeden monitor
    to prawie jak wjazd z 1920x1080 na 800x600 :))

  • 17. Data: 2011-08-18 19:05:52
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 18.08.2011, o godzinie 13.00.44, na pl.rec.foto.cyfrowa, Pan Peresada
    napisał(a):

    > Potwierdzam, chociaz na poczatku trzeba sie ciut
    > przyzwyczaic. Ale potem... powrot na jeden monitor
    > to prawie jak wjazd z 1920x1080 na 800x600 :))

    Dokładnie. Możliwość wrzucenia narzędzi, tabel, tabel zawartości, legend to
    jest coś. Co prawda nie robię w grafice tylko w GISie, ale jak odpalam
    jakiegoś PSa czy inne graficzne narzędzie, to też lecę na dwóch (choć na
    jednym też nie jest źle w przypadku stricte graficznych aplikacji takich
    jak PS :) ). Za to - jeżeli potrzebuję dodatkowej aplikacji - to drugi
    monitor jest wybawieniem i cieszę się, że go mam.
    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 18. Data: 2011-08-18 20:57:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-16 09:55:58 +0000, RadekD <r...@p...onet.pl> said:

    > Czy bardzo przeszkadza inna kolorystyka ?

    Nie.
    Ja jako drugi do 27, mam zwykłą biurową dwudziestkę, na TN.
    90% użytkowników nie chce drugiego monitora, a 100% producentów z
    uporem maniaka od pewnie pięciu sześcu lat wyposażają karty w dwa
    gniazda.
    ;)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-08-18 21:52:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-18 22:57, JA pisze:
    > 90% użytkowników nie chce drugiego monitora, a 100% producentów z uporem
    > maniaka od pewnie pięciu sześcu lat wyposażają karty w dwa gniazda.
    > ;)

    Najczęściej różne, ze względu na okres przejściowy w typie gniazdek.

    --
    pozdrawia Adam
    /jest kryzys wartości. Patrzę w portfel, a tam wartości brak/

  • 20. Data: 2011-08-18 22:17:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-18 21:52:28 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Najczęściej różne, ze względu na okres przejściowy w typie gniazdek.

    I oferujące pracę nie miror, tylko na dwóch niezależnych pulpitach.
    To jak będę miał pecha nie zobaczę menu start?

    Przestań, bo znowu się wygłupiłeś.