eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePoznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...Re: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poznan, wypadek, bezsensowny komentarz bo i smierc bezsensowna...
    Date: Sat, 20 Aug 2011 01:34:12 +0200

    On Sat, 20 Aug 2011 00:32:18 +0200, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl>
    wrote:

    > Uwaga - przetestuję twoją inteligencję poznawczą. Czy twoim zdaniem
    > środek pasa stanowi jego możliwie najbliższą prawej strony część ?

    Zależy od sytuacji na drodze, jeżeli jechanie bardziej w prawo niż
    na środku zmniejsza bezpieczeństwo (bo, na przykład, po prawej stronie
    i po lewej są koleiny, albo jest mokro, albo ze środka pasa jest lepsza
    widoczność, albo jadąc na środku pasa jest mniejsze ryzyko, że samochód
    jadący za mną postanowi wyprzedzić mnie na tym samym pasie nie
    zachowując wymaganego kodeksem odstępu 1 metra) to znaczy, że
    jadę częścią pasa możliwie najbliższą prawej strony, jakbym jechał
    bardziej w prawo byłoby niebezpiecznie, więc nie jest możliwe
    żebym jechał bardziej w prawo, proste. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650