eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Poziom intelektualny TIR-owców.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 63

  • 51. Data: 2018-08-26 21:08:26
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Policja nie ustawia znakow.


  • 52. Data: 2018-08-26 21:17:23
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 21:08, Zenek Kapelinder pisze:
    > Policja nie ustawia znakow.

    No i co z tego? Pytałeś jaka jest podstawa prawna do niełapania
    kierowców na 70@50 gdyby usunąć te bzdurne znaki. Ja się pytam jaka jest
    podstawa prawna, że kulson musi tam suszyć? Jak nie musi, to nie ma
    specjalnego problemu, żeby zgodnie z logiką nie suszył. Jak jest
    problem, to znaczy że trzeba mu logikę naprostować. Z tym też zasadniczo
    problemu nie ma o ile tylko jego przełożony jest od niego
    inteligentniejszy. Ale to też da się obejść - wystarczy rozkaz z góry i
    nawet najgłupszy kulson powinien to ogarnąć.

    Jeśli trzeba ustawiać dziesiątki idiotycznych znaków żeby uchronić nas
    od kulsona co tam stanie z radarem, to znaczy że jest poważny problem z
    kulsonami i trzeba leczyć przyczynę a nie objawowo. Właśnie
    przeniesienie co bardziej odpornych na logikę kulsonów do zadań mniej
    związanych z interakcjami z klientem zewnętrznym wydaje się uzasadnione.
    Czyszczenie butów spełnia ten warunek. Ba. Jest duża szansa, że kulson
    nawet to przemyśli i zrozumie.

    Shrek


  • 53. Data: 2018-08-26 22:05:43
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup ginkofr i zazywaj systematycznie. Pytalem ktore znaki mozna zlikwidowac. Spytam
    jeszcze raz zeby nie bylo niedomowien. Ktore znaki ze zdjecia bys zlikwidowal i
    dlaczego. Oczywiscie zgodnie z prawem ma byc a nie zgodnie z czyjas glupota.


  • 54. Data: 2018-08-26 22:30:24
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 22:05, Zenek Kapelinder pisze:
    > Kup ginkofr i zazywaj systematycznie. Pytalem ktore znaki mozna zlikwidowac. Spytam
    jeszcze raz zeby nie bylo niedomowien. Ktore znaki ze zdjecia bys zlikwidowal i
    dlaczego. Oczywiscie zgodnie z prawem ma byc a nie zgodnie z czyjas glupota.

    Przecież ci napisałem: Wszystkie powtórzenia "na węźle". Bo są bez
    sensu. I będzie to zgodne z prawem.

    Shrek


  • 55. Data: 2018-08-26 23:03:37
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli nie jestes w stanie podac podstawy prawnej na ktorej opiera sie ustawianie
    znakow przy drogach. Twoje wizje i pierdolenie nie maja zadnego znaczenia.


  • 56. Data: 2018-08-27 00:33:24
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,


    W dniu 2018-08-24 o 08:06, Uzytkownik pisze:
    > TIR-owcy blokują pasy ruchu jako samozwańczy regulatorzy ruchu.

    Niezawodny sposób, to poinformować na CB szeryfa, że nagrywasz. Co
    prawda po tym lepiej radio wyłączyć na jakieś 5 minut, ale jeszcze mi
    się nie zdarzyło, żeby nie nastąpił nagły i radykalny wzrost kultury jazdy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 57. Data: 2018-08-27 06:36:20
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 23:03, Zenek Kapelinder pisze:
    > Czyli nie jestes w stanie podac podstawy prawnej na ktorej opiera sie ustawianie
    znakow przy drogach.

    Jestem - rozporzędzenie o długiej nazwie dotyczące sygnałów i znaków.

    Shrek


  • 58. Data: 2018-08-27 06:39:23
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 21:17:23 +0200, Shrek napisał(a):
    > W dniu 26.08.2018 o 21:08, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Policja nie ustawia znakow.
    >
    > No i co z tego? Pytałeś jaka jest podstawa prawna do niełapania
    > kierowców na 70@50 gdyby usunąć te bzdurne znaki. Ja się pytam jaka jest
    > podstawa prawna, że kulson musi tam suszyć? Jak nie musi, to nie ma
    > specjalnego problemu, żeby zgodnie z logiką nie suszył.

    A jak sie jakis praworzadny obywatel zdeneruje, ze wszyscy jada za
    szybko, i doniesie gdzie tak lamia prawo ?

    A potem doniesie drugi raz, ze policja odmawia pilnowania tam
    przepisow ?

    > Jeśli trzeba ustawiać dziesiątki idiotycznych znaków żeby uchronić nas
    > od kulsona co tam stanie z radarem, to znaczy że jest poważny problem z
    > kulsonami i trzeba leczyć przyczynę a nie objawowo.

    no ale znaki powinny byc przepisowo ustawione ...

    J.


  • 59. Data: 2018-08-27 07:38:06
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 16:06:05 +0200, Uzytkownik napisał(a):
    > W dniu 2018-08-26 o 14:21, J.F. pisze:
    >> Korek jesli dobrze rozumiem, tworzy sie na dlugo przed tym zjazdem.
    >
    > Tworzy się tak ok. 1-1,5km przed ostatnim zjazdem, na odcinku, gdzie
    > osobówki mogą spokojnie wyprzedzić TIR-y i zjechać do tego zjazdu.

    A na dwoch wczesniejszych sie nie tworzy i tiry jada ladnie prawym
    pasem ?

    >> Teraz pytanie - na tym zjezdzie ruch stoi, bo gdzies z boku jest
    >> jeszcze inna przeszkoda, czy jest plynny, a korek sie bierze z
    >> zamieszania tuz przed zjazdem, gdy nagle wielu szybkich z lewego chce
    >> w prawo ?
    >
    > Z boku nie ma żadnych innych przeszkód. Ruch TIR-ów zaczyna zwalniać, bo
    > spora część kierowców osobówek jest przyblokowana TIR-ami na lewym pasie
    > i nie mają możliwości wyprzedzić i zjechać zjazdem. Nie mogą też
    > dojechać do zjazdu pasem awaryjnym. Przed samym zjazdem osobówki próbują
    > się przedrzeć z lewego pasa poprzez pas prawy do zjazdu. Ruch się
    > spowalnia i robi się totalna zadyma.

    A to moze te osobowki jezdzic nie umieja, skoro czekaja do konca ;-)

    > Przy większej prędkości odstępy
    > samochodami pozwalają na przedarcie się osobówek do zjazdów, ale po
    > zablokowaniu cały ruch się spowalnia i odstępy maleją co uniemożliwia
    > przedarcie się osobówkom do zjazdu.

    Przy predkosciach, jak dalej piszesz - w okolicach zera ?

    >>> gdzie idioci z TIR-ów blokują wszystkie pasy wraz z awaryjnym, aby nikt
    >>> z osobówek ich nie wyprzedził ani lewym pasem ruchu ani pasem awaryjnym.
    >>> Po prostu celowo blokują całą drogę. Sytuacja się klaruje tuż przez
    >>> zwężeniem (kilkaset metrów przed nim), kiedy debile zobaczą, że na
    >>> zwężeniu jest pusto.
    >> Ale to juz jest kawalek za tym zjazdem/wjazdem ?
    >
    > Dokładnie tak.
    >
    >> W tym miejscu juz nie powinno byc korka, skoro nic nie przeszkadza
    >> jechac dalej. Moze byc zageszczenie, ale z predkoscia rzedu 60.
    >> To juz nie powinno tak bardzo przeszkadzac, ze blokuja wyprzedzanie.
    >
    > I tak właśnie się dzieje w tym miejscu.
    > Ale te 2-3 km przed tym zwężeniem, jeszcze przed ostatnim zjazdem ruch
    > się całkowicie blokuje i zatrzymuje. Kierowcy się zatrzymują i ruszają
    > do przodu po pół metra czy metr.
    >
    >> Czyli jak rozumiem, to korek sie tak naprawde tworzy na trzecim z tych
    >> zjazdow, bo inaczej nie byloby sensu omijac go awaryjnym.
    >
    > Dokładnie. A wszystko dzieje się dlatego, że TIR-owcy blokują wszystkie
    > pasy ruchu włącznie z pasem awaryjnym, którym lokalni kierowcy próbują
    > się przedostać do zjazdu.

    >> Chcesz, zeby oni grzecznie jechali prawym pasem, wbili sie w ten korek
    >> przed trzecim zjazdem i stali patrzac, jak osobowki je omijaja ?
    >> Masz ich za debili czy co ? :-)
    >
    > Jaki korek przed trzecim zjazdem? Ten korek powstaje tylko i wyłącznie
    > wtedy, kiedy debile zaczynają blokować wszystkie pasy ruchu włącznie z
    > pasem awaryjnym.

    Wrocmy do faktow. Korek sie tworzy ok 1-1.5 przed tym trzecim zjazdem.

    I stoja tam dwa tiry na trzech pasach, a przed nimi co ?
    Z opisu wynika, ze gesty korek, podjezdzajacy po metrze.
    Tylko na prawym pasie ?

    I wiekszosc kierowcow w nim chce zjechac na tym zjezdzie ?

    > Kiedy tylko zmusi się debili do odblokowania lewego pasa ruchu oraz pasa
    > awaryjnego to momentalnie korek się rozładowuje i pozostaje tam tylko
    > ruch tranzytowy, który jedzie dalej do zwężenia i przejeżdża zwężenie
    > bez najmniejszego problemu z maksymalną, dozwoloną prędkością.

    No mowie - tranzytowe tiry powinny na lewy pas zjechac i pojechac
    dalej :-)

    >>> Część osobówek wyprzedziłaby by ich lewym pasem, a
    >>> później zjechała na prawo do zjazdów.
    >> Ryzykownie zajezdzajac droge, bo sie chcialo wyprzedzic jeszcze
    >> jednego tira :-)
    >> Ewentualnie ryzykownie wjezdzajac pod kola na wjezdzie - bo ktos tam
    >> chyba chce z osiedla w druga strone pojechac.
    >
    > Nie ma tam wjazdu z osiedla i nikt nie chce się z osiedla wbijać. To
    > jest trasa szybkiego ruchu i nie ma tam ani jednego skrzyżowania dróg.

    Jak jest zjazd, to pewnie jest i wjazd, tylko kawaleczek dalej.

    > Wbijanie jest na drugim pasie ruchu w przeciwnym kierunku. Jadąc z
    > osiedla trzeba przejechać mostem ponad tą trasą i włączyć bezpiecznie
    > pasem rozbiegowym.

    Przy gestym ruchu tirow na prawym pasie nie kazdy potrafi.

    >>> Dochodzi do sytuacji takiej, że część osobówek, które chcą zjechać
    >>> pozostaje zablokowane na lewym pasie ruchu, a debile nie chcą wpuścić na
    >>> prawy pas, aby mogli dojechać do zjazdu.
    >> A kto tu ma pierwszenstwo ? stac i czekac :-)
    >
    > Nikt nie musi stać i czekać. Osobówki wbijają się pomiędzy ciężarówki,
    > aby za moment zjechać na bezpieczny pas zjazdowy w prawo.
    > Debile z TIR-ów myślą, że osobówki się wciskają przed zwężeniem i
    > zaczyna się blokowanie tych osobówek na lewym pasie.

    Czyli sie jednak wciskaja :-)
    A z tego co piszesz - to korek tu glownie stoi.

    > Zaraz znajduje się
    > jakiś debil TIR-em na lewym pasie, a inny debil na prawym blokuje pas
    > awaryjny jak tylko zobaczy, że ktoś zjeżdża na ten pas, myśląc, że chce
    > go wykolegować tym pasem i wyprzedzić.
    >
    >> I kto wtedy blokuje lewy pas, doskonale wiedzac, ze kolejka do zjazdu
    >> zaczyna sie znacznie wczesniej :-)
    >>
    >> Podtrzymuje, ze powinni sie wbic na lewy pas gdzies na poczatku i
    >> jechac te 70-90 az za trzeci wjazd.
    >
    > Gdyby debile nie blokowali lewego pasa to część osobówek przeskoczyłaby
    > do zjazdu bez spowalniania TIR-ów. I dokładnie tak to wygląda, póki nie
    > znajdą się debile samozwańczy regulatorzy ruchu.
    >
    >>> Pas awaryjny też jest
    >>> zablokowany przez debili i też nie da się dojechać do zjazdu.
    >> A zjazd wolny, czy bedziesz uprawial zamek z kierowcami z prawego
    >> pasa?
    >
    > Jeżeli TIR-owcy nie jadą zderzak w zderzak to naprawdę nie ma tam
    > najmniejszego problemu. Wszyscy jadą z prędkością ok. 80km/h i pojazdy
    > się przetasowują bez najmniejszego problemu.

    Jakos sobie nie bardzo wyobrazam, ze niby mozna 80, a tymczsem wszyscy
    stoja.

    >>>> Topografia moze im nie sprzyjac, jesli odleglosc od swiatel do korka
    >>>> jest taka, ze fala osobowek ich nie wyprzedzi.
    >>> Z miejsca gdzie tworzy się korek nie widać zwężenia, ale na tym odcinku
    >>> dochodzi ruch lokalny, który przecina tą trasę. Po prostu wjeżdżają
    >>> wjazdem bezkolizyjnym, przejeżdżają od kilkuset metrów do 2 km maksimum
    >>> i zjeżdżają jednym z 3 zjazdów. Ostatni zjazd na osiedla jest jakieś ok.
    >>> 2-3km przed zwężeniem i tam właśnie jedzie spora część samochodów, które
    >>> są blokowane przez debili z TIR-ów.
    >> I przed nm na prawym pasie czeka kolejka do tego zjazdu ?
    >> Czeka - w sensie: wiecej stoi niz jedzie, bo i na zjezdzie stoja ?
    >
    > Zjazd ma oddzielny, dość długi pas ruchu, który jest  przedłużeniem pasa
    > awaryjnego. Wjazd z prędkością nawet 110-120km/h, a nawet więcej nie
    > sprawia problemu, bo jest na tyle długi, że można na nim wyhamować zanim
    > się wjedzie z tego pasa zjazdowego na pętle wiodącą na most. Natomiast
    > pas awaryjny aż do tego zjazdu ma długość 2-3km.

    To juz nic nie rozumiem. Zaczyna sie korek powiedzmy 1.5km przed
    zjazdem, tak sobie wszyscy na prawym pasie podjedzaja po metrze,
    na 500m przed zjazdem rozpoczyna sie pas zjazdowy, na ktory duzo
    samochodow zjezdza, a korek dalej stoi - tylko teraz ten pas juz jest
    srodkowy. i tak sobie stoi kolejny kilometr, mijac zjazd, po czym sie
    rozwiewa ?

    no coz, w duzym natezeniu ruchu mozliwe, ale czy moze byc duze, jesli
    wczesniej swiatla i dwa zjazdy na inne osiedla ...

    >>> Na światłach są 3 pasy ruchu i często są wszystkie zajmowane przez
    >>> debili w TIR-ach, a prawie zawsze 2 są zajmowane. Tu też się tworzy
    >>> korek, ale ok. 1,5-2km dalej jest stanowisko kontroli ITD to grzecznie
    >>> zjeżdżają na prawy pas i tu korka nie ma choć właśnie w tym miejscu jest
    >>> najwięcej samochodów lokalnych, bo są wjazdy z dróg poprzecznych, po
    >>> czym jak tylko miną stanowisko ITD znów zaczyna się blokowanie lewego
    >>> pasa ruchu oraz pasa awaryjnego.
    >> Czyli akurat topografia im sprzyja, skoro w tym miejscu nie spotykaja
    >> sie z kolejna fala osobowek na lewym pasie.
    >>
    >> Tylko zaraz ... to korek na prawym pasie siega az tutaj ?
    >> Czy tak sobie blokujac jada te 80 ?
    >
    > Blokując się wzajemnie jadą z 60-70km/h. Po czym jak zobaczą, że
    > zwężenie jest puste to TIR-y na prawym zwalniają, aby wpuścić z powrotem
    > te TIR-y z lewego pasa przed siebie

    No widzisz - nieglupi oni sa.
    A blokowanie z predkoscia 60-70 przez kilometr to chyba mozna
    wybaczyc.

    > Śmiesznie to wygląda. Kiedyś nawet zatrzymałem się tam, aby poobserwować
    > to głupie zachowanie jak falami nadjeżdżały grupy kolejnych aut, które
    > się wzajemnie blokowały, a na czele TIR-y blokujące.

    Ale skad te fale ? Od swiatel za daleko.
    Chyba, ze po prostu skutek szeryfa i tego, ze przed nim wiele osobowek
    zjechalo.

    J.


  • 60. Data: 2018-08-27 07:41:17
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 15:53:45 +0200, nadir napisał(a):
    > W dniu 2018-08-26 o 14:25, J.F. pisze:
    >> Nie, nie wolno mu tylko wyprzedzac :-)
    > No tylko jak on się na tym lewym pasie znalazł?

    Zjechal. Zakazu zjezdzania nie bylo :-)

    >> No ale skoro nie wyprzedza, to powinien jechac prawym ... chyba ze
    >> omija :-)
    > Jeżeli jadą dwa cymbały obok siebie, to nie jest omijanie.

    Jak tam z powodu korka stoi pojazd, to omija :-)

    >> Przepis ?
    > No pewnie, że przepis, ale przede wszystkim jego egzekwowanie.

    Ten przepis nie wymaga duzo egzekwowania.

    >> Choc akurat inne nacje jezdza na zamek bez przepisu.
    > Nie znam przepisów innych/wszystkich nacji, to nie wiem.
    >
    >> A my nie, my za glupi widac. Albo za kulturalni. Albo zbyt tchorzliwi.
    > Z kulturą i tchórzostwem, to akurat ma niewiele wspólnego, więc
    > pozostaje bramka nr 3.

    Pomysl - dlaczego jezdzimy "po polsku" a nie na zamek ?

    J.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: