eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Tue, 23 Mar 2010 17:08:06 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 88
    Message-ID: <hoap4u$f42$1@news.mm.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
    <ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
    <ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
    <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
    <ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1269360606 15490 81.190.86.247 (23 Mar 2010 16:10:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 16:10:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266668
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti pisze:

    >> LOL
    >> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
    >
    > Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
    > jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
    > miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
    > przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
    > wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
    > to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
    >

    Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
    Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>

    >> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    >> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
    >
    > Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
    > emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
    >

    Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.

    >> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
    >>
    >
    > Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
    >

    Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
    Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>

    >> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    >> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
    >
    > Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał
    > panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat
    > ma taki tester.
    >
    > PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do
    > ogółu choćby 3.0TDi-CR
    >

    Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
    zrobisz.

    >> Chcialbys :>
    >> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a
    >> nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
    >
    > Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
    > początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
    >

    Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
    rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
    owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>

    >> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
    >
    > Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
    > merytoryczna twoich postów jest marna.
    >

    Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>

    > Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
    > kilku większość jest z 2.0PD
    >
    > Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
    >

    Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
    Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>

    >> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie
    >> (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
    >
    > Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
    > za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)

    Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
    wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: